آیت الله محسن مجتهد شبستری گفت: خوشبختانه ملت ایران در برهه های خطیر بصیرت خود را نشان داده اند که حفظ نظام و جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است؛ قطعا مردم با بصیرت می‌دانند، هیچ دلیلی نمی‌تواند مانع از عدم حضور آنها در جشن ملی ۲۲ بهمن ماه شود.

"بصیرت"، اصلی‌ترین عامل حفظ وحدت و حمایت از نظام اسلامی است

آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی قدس آنلاین، در خصوص اهمیت حفظ نظام اسلامی و تلاش مردم برای حمایت از آن گفت: حفظ نظام اسلامی از مهمترین اولویت هایی است که مردم از اهمیت آن آگاه و این مهم را با حضور پرشکوه خود به نمایش گذاشته اند، این مساله به قدری مهم است که مردم آن را از مسائل و مشکلات ایجاد شده جدا کرده و مشکلات اقتصادی را جدای از توجه به حفظ نظام کرده اند.

وی دراین باره افزود: بی شک تحریم های خارجی و سوء مدیریت مسوولین از جمله موضوعاتی است که مشکلاتی را بر جامعه تحمیل کرده است اما مردم در برهه های مختلف ازنظام اسلامی تا رسیدن به چهارمین بهار این پیروزی با صبر و استقامت در برابر خدعه ها و دسیسه های دشمن  ایستادگی کرده و از میهن و سرزمین و دینشان حمایت کرده اند.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت، عنوان نمود: آنچه در حال حاضر مهم است انتخاب مدیرانی جهادی و شایسته است. انتخاب مدیران و مسوولان دلسوز، مردمی، انقلابی و خادم انقلاب ونظام می تواند کشور را از مسائل و مشکلات نجات دهد و موجبات رفاه و آرامش بیشتری را در جامعه ایجاد کند.

آیت الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به اهداف دشمن در عدم مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم در حمایت از اصل نظام اسلامی در ۲۲ بهمن از جمله واجباتی است که می تواند موجب خنثی کردن توطئه های دشمن شود؛ قطعا دشمن در راستای اهداف خود به مردم چشم دوخته و انتظار دارد مردم با عدم شرکت در  راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمات تسلط خود را بر کشور فراهم کند، درحالی که حضور با شکوه مردم در یوم الله ۲۲ بهمن درس عبرت دوباره ای به دشمن و دور کردن آنها از خاک مقدس ایران است.

وی در این باره گفت: خوشبختانه ملت ایران در برهه های خطیر بصیرت خود را نشان داده اند که  حفظ نظام و جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است، چرا که به خوبی می دانند در صورت ضربه خوردن انقلاب و نظام افرادی خبیث تر و منحوس تر از رژیم پهلوی بر مردمسلط می شوند؛ قطعا مردم با بصیرت می دانند هیچ دلیلی نمی تواند مانع از عدم حضور آنها در جشن ملی ۲۲ بهمن  ماه شود.

رییس شورای عالی مجمع اهل بیت در پایان تاکید نمود: بی شک انتظار می رود مسوولین و مدیران جهادی با استفاده از ظرفیت های داخلی در راه توسعه اقتصادی و رفاه مردم را فراهم کنند؛ مردم مسلمان ایران مردمی بصیر و فهیم هستند، مردمی که علی رغم گرفتاری‌ها و مشکلات اقتصادی حضوری پرشور وگسترده از خود به نمایش گذاشته اند و نشان  داده اند که همواره حافظ انقلاب و ایران اسلامی بوده و خواهند ماند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.