امام جمعه خلیل آباد گفت: حقیقت نظام اسلامی تنها باحضور مردم در صحنه است که این حضور باشکوه امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده حیات این انقلاب است.

حضور مردم نشان دهنده حیات این انقلاب است

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین از خلیل آباد، حجت الالسلام علی ناهیدی در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن که با حضور باشکوه مردم و مسئولین برگزار شد اظهار کرد: با حضورمردم در صحنه نظام و انقلاب این نظام استوار تر شده است و و مورد تایید امام زمان(عج) قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی زمینه برای استواری و استمرار این انقلاب فراهم کرده است افزود:در نظام مردم سالاری دینی مردم عملا همه کاره این نظام و انقلاب باشند که همین گونه می باشد.
امام جمعه خلیل آباد حضور مردم در صحنه انتخابات یکی از ویژگی های این نظام این بیان کرد: مردم بایستی در عرصه های مخلتف یار و یاور مسئولین باشند تا اقتصاد کشور، امنیت ،استقلال و تولید داخلی تقویت شود.
وی اظهار کرد: حضور مردم در میدان مقابله با جنگ روانی دشمن در شرایط حساسی  که دشمن با همه وجودش به صحنه آمده بود و تهدید کرده بودند که ملت ایران جشن ۴۰ سالگی انقلاب خود را نخواهند دید ولی کجا هستند اکنون آنها ؟
 ناهیدی با بیان اینکه اجتماع با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی به دهان یاوه گویان شرق و غرب بود گفت: امروز همه اقشار مختلف مردم حضور خود را یک وظیفه دانستند.
امام جمعه خلیل آباد حصور مردم را تجدید بیعت مجدد با آرمان های بلند امام راحل عنوان کرد و اظهار داشت: امروز حضور مردم یک پیام بسیار مهمی داشت که علیرغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور پای صحنه آمدند و گفتند ما خسته نشده ایم و همواره پای انقلاب و نظام خود هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.