۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 643895

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شاگردان وینفرد شفر مقابل تراکتورسازی باید اصل را بر گرفتن یک امتیاز بگذارند چون در صورت شکست، سخت می‌توانند فاصله امتیازی با صدر را جبران کنند.

برتری شفر نسبت به سرمربی تراکتورسازی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پیمان صاحب جمعی اظهار داشت: استقلال در نیم فصل دوم خوب تقویت شده است. هم مصدومان رسیده‌اند و هم بازیکنان خوبی به این تیم اضافه شده‌اند.

وی افزود: منشا یک بازیکن امتحان پس داده است و به مثمر ثمر بودن او در این تیم باید امیدوار بود. «ایسما» هم در همان دقایق اندک نشان داد بازیکن توانمندی است و می تواند به استقلال کمک کند.

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: باتوجه به حضور قدرتمند چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی در کورس قهرمانی، باید انتظار داشت که بهترین و جذاب ترین نیم فصل یک دهه اخیر فوتبال ایران را در نیم فصل دوم شاهد باشیم و من امیدوارم در پایان فصل آبی ها بتوانند به آنچه که استحقاقش را دارند برسند.

مربی پیشین تراکتورسازی با اشاره به بازی پیش روی این دو تیم بیان داشت: بازی استقلال  و تراکتورسازی بسیار جذاب خواهد شد. هر دو تیم نسبت به نیم فصل نخست تغییراتی داشته‌اند اما برتری آبی پوشان به تیم تبریزی در این است که شفر شناخت جامعی از فوتبال ایران دارد. اما سرمربی جدید تراکتورسازی تازه به فوتبال ایران آمده است و شناخت کاملی از آن ندارد. این را می‌توان نقطه برتری استقلال، و میزبانی تراکتور را هم می‌توان نقطه برتری آنها در این بازی بر شمرد.

مدافع پیشین استقلال تصریح کرد: به اعتقاد من استقلال در این بازی باید اصل را بگذارد بر نباختن و کسب حداقل امتیاز. چون در صورت شکست در این بازی چند امتیاز از سرخ پوشان عقب می‌افتد که در ادامه فصل جبران این امتیازات عقب افتاده برای آنها سخت خواهد بود. 

صاحب جمعی خاطرنشان ساخت: استقلال با این بضاعت حتی می‌تواند به موفقیت در آسیا هم فکر کند. شفر به اندازه کافی در همه خطوط بازیکنان خوب دارد و اگر آنها بتوانند یک بازیکن با قابلیت های امید ابراهیمی اضافه کنند حتی می‌توانند به قهرمانی در آسیا هم خیلی جدی فکر کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.