رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت: نهمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فردوسی در مشهدمقدس برگزار می‌شود.

نهمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فردوسی به میزبانی مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا پاشانجاتی  با اشاره به آمادگی خراسان‌رضوی برای میزبانی مسابقات بین‌المللی شطرنج اظهار داشت: نهمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فردوسی با میزبانی مشهدمقدس برگزار می‌شود، بسیاری از کشورها در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲۴ کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند و حضور آن‌ها در مسابقات قطعی است، در خراسان رضوی نیز ورزشکاران آماده هستند، البته تمرینات خود را به دلیل وجود تغییراتی در مجمع ریاست هیئت شطرنج کمی دیرتر آغاز کردند اما آمادگی حضور در رقابت‌های مذکور را دارند.

پاشانجاتی ادامه داد: این مسابقات در سه بخش اساتید، رده زیر ۲ هزار و ۱۰۰ و گروه c متشکل از نوجوانان برگزار می‌شود، رقابت‌های مذکور از ۱۰ تا ۱۷ اسفندماه در استان برگزار می‌شود، شرایط اسکان، تغذیه ونظایر این موارد به راحتی در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی تا سقف ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد اما معمولاً در هر یک از مسابقات ۱۵۰ نفر شرکت می‌کنند، در سال ۹۸ نیز دهمین دوره آن مجدداً در خراسان رضوی برگزار می‌شود، در سال‌های گذشته ورزشکاران خراسانی طلا کسب کردند و در این رقابت‌ها نیزاین نتیجه پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.