سیدیاسر رایگانی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال گشت‌های تعزیرات در میادین میوه و تره‌بار و دیگر بازارها فعال‌تر از گذشته خواهد شد و هموطنان در صورت مشاهده گران‌فروشی مراتب را به سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

قاچاق دام زنده یکی از دلایل کمبود گوشت قرمز در کشور است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قاچاق دام باعث کاهش گوشت قرمز در بازار شده است، اظهار کرد: یکی از دلایل کمبود گوشت قرمز در بازار، قاچاق دام زنده است و این موضوع بر عرضه گوشت قرمز تاثیر خواهد گذاشت.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره اظهارات رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار مبنی بر اینکه تعرفه مشخصی برای قیمت‌گذاری خشکبار وجود ندارد، اظهار کرد: وظیفه اتاق اصناف قیمت‌گذاری کالا و اقلام است.

وی با اشاره به برخورد تعزیرات با گرانفروشی در ایام پایانی سال گفت: هیچ کالایی در کشور وجود ندارد که قیمت‌گذاری نشده باشد، لذا با توجه به قیمت‌گذاری‌هایی که اتاق اصناف انجام داده و تعرفه‌ها برای فروش اقلام مشخص شده است، اتحادیه‌های هر صنف باید بر نحوه عملکرد صنوف خود نظارت داشته باشند.

رایگانی تأکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال گشت‌های تعزیرات در میادین میوه و تره‌بار و دیگر بازارها فعال‌تر از گذشته خواهند شد و هموطنان در صورت مشاهده گرانفروشی و یا احتکار مراتب را به سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.