خراسان شمالی- سرهنگ رضا عرب ‌زاده گفت: ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری،از یک دستگاه خودروی ایسوزو، ۱۹عدد بشکه ۲۰۰ لیتری کشف کردند.

کشف ۴ تن مواد شوینده قاچاق در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی از کشف ۴ تن مواد شوینده قاچاق و دستگیری یک متهم در بجنورد خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان به جهت مبارزه با پدیده شوم قاچاق با هماهنگی مقام قضائی در محل پلیس راه بجنورد اقدام به ایجاد یک تور ایست و بازرسی کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی ایسوزو مظنون شدند، افزود: بعد از توقف این خودرو در بازرسی به عمل آمده تعداد ۱۹ عدد بشکه ۲۰۰ لیتری حاوی ۴ تن مواد شوینده قاچاق و فاقد مجوز کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان معاونت غذا و دارو شهرستان بجنورد ارزش کالای مکشوفه ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم به همراه کالای مکشوفه برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کلاهبرداران میلیاردی در بجنورد به دام افتادند

سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری ۱۴ کلاهبردار حرفه ای و سابقه دار با ۱۴ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت چند شهروند مبنی بر اینکه افرادی با ترفند جعل سند و امضاء و ... اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند بلافاصله موضوع برای دستگیری این افراد با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ابتدا با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه ۱۴ نفر کلاهبردار حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این افراد ابتدا منکر بزه انتسابی خود شده که نهایتا با مشاهده مستندات مربوطه و همچنین مواجه با شاکیان پرونده به ۱۴ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: متهمان بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند.

کشف بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد

سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی از کشف ۲۶۵ میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی انواع کالای قاچاق در چندین انبار در حاشیه شهرستان بجنورد کرده اند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل های مورد نظر اعزام شدند، افزود: کارآگاهان در بازرسی از این انبارها تعداد ۱۶۱ عدد اسباب بازی و مقدار ۴ تن مواد شوینده قاچاق را کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این کالا ها ۲۶۵ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

لغزندگی جاده پراید را واژگون کرد

سرهنگ رضا قندی جانشین فرماندهی انتظامی شیروان از سه مصدوم در ۱۰ کیلومتری شهر لوجلی بر اثر واژگونی خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود : شب گذشته برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد واژگونی در ۱۰ کیلومتری شهر لوجلی، بلافاصله ماموران راهور و بخش سرحد به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با مراجعه ماموران به محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پراید به علت عدم کنترل خودرو واژگون کرده است، افزود: در این حادثه  راننده و ۲ سرنشین خودرو مصدوم شدند که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.  

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه ها را عدم کنترل خودرو به علت سرعت غیر مجاز پراید اعلام کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان در پایان از رانندگان خواست در صورت لغزندگی جاده ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد چنین حوادثی در  رانندگی نباشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.