سرهنگ دوم پاسدار "علی خبازی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه از حضور حماسی و تماشایی مردم مومن و انقلابی شهرستان بشرویه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد

قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن

به گزارش قدس آنلاین از بشرویه ,سرهنگ دوم پاسدار"علی خبازی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه با صدور اطلاعیه ای  از حضور با شکوه مردم مومن و انقلابی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد. 

 متن این اطلاعیه به شرح زیر است.

باسمه تعالی

تقدیر از حماسه ی حضور تماشایی (۴۰سالگی انقلاب اسلامی)

چهل سالگی انقلاب ، دوران پیری انقلاب نیست، دوران عقب گرد انقلاب نیست ، دوران پختگی و نشاط انقلاب است.

 با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با سلام به پیشگاه یگانه  منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و با درود و سلام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای (مد ظله).و درود و سلام بر ارواح تابناک شهدای بزرگوار. درود و سلام برشما مردم انقلابی و  همیشه در صحنه. شما امت  حزب الله که از وعده فقر و تهدید و تحریم و القاء یأس و ناامیدی شیطان و در راس آن استکبار جهانی ، آمریکای جنایتکار، صهیونیست غاصب و  وهابیت مرتجع نهراسیدید  و به وعده های حق الهی اعتماد کردید که اگر خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری می کند. شما که به سکاندار کشتی نجات نهضت، رهبر فرزانه ی انقلاب و امام مسلمین جهان اعتماد کردید تا اینکه کشتی انقلاب را از بحران ها و گرداب های مختلف به ساحل نجات رساند. اینک  که با همه دسیسه های شیطانی دشمن, انقلاب شکوهمند اسلامی  چهل ساله شد. شما مردم عزیز علیرغم جنگ روانی وتبلیغات  دشمن علیه این نظام مقدس وبا وجود برخی نارسائی ها ومشکلات اقتصادی,با حضور گرم وپرشور خود در مراسم  راهپیمایی یوم ا..۲۲بهمن ماه سال ۱۳۹۷و شرکت در جشن ۴۰سالگی انقلاب اسلامی امید دشمنان اسلام ونظام مقدس جمهوری را به یاس مبدل کردید.

شما نور ایمان و امید را در دل مسلمانان ومستضعفان جهان زنده کرده وعظمت اسلام وانقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدید . درود خدا برقدم هایی که استوار تر از همیشه در مسیر این جهاد فی سبیل الله برداشته شد. درود برمشت های گره کرده وفریادهای خروشانی که  همچون ساعقه برسر جنود شیطان واستکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار فرود آمد.

  درود برعظم وایمان و اراده آهنین , که این همه عظمت وعزت واقتدار وحماسه آفرید وبرگ زرین دیگری را برصفحات پرافتخار این انقلاب افزود  ما و همه مسئولین نظام به این امت وفادار ,پر صلابت وثابت قدم افتخار می کنیم و از آحاد ملت بخصوص شما مردم ولایتمدار وشهید پرور شهرستان بشرویه که با حضور حماسی خود درمراسم چهل سالگی انقلاب ویوم الله ۲۲بهمن موجبات رضایت الهی خشنودی حضرت ولیعصر(عج)وشادی قلب ولی عمر مسلمین جهان , رهبر معظم انقلاب رافراهم نمودید , صمیمانه تقدیر وتشکر نموده وبرایتان عزت ,سلامت , خیروبرکت وتوفیق  اطاعت از ولایت  پیمودن راه شهدا وامام شهدا  ت تحویل پرچم انقلاب اسلامی توسط مقام عظمای ولایت به دستان مبارک وبا کفایت امام زمان (عج) از خداوند متعال مسئلت می نماییم .

والسلام علیکم ورحمه ا..وبرکاته

سرهنگ ۲پاسدار  علی خبازی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.