رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی، از کشف ۱۳۸ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در مشهد خبر داد.

توقیف تریلر حامل ۱۳۸ راس دام قاچاق

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بیات مختاری در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی استان حین گشت زنی های هدفمند در محور های مواصلاتی "مشهد"به یک دستگاه تریلر مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۳۸ رأس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوز اداره دامپزشکی و حمل بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این زمینه ۲ فرد سودجو دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از بیماری های خطرناک قابل سرایت به انسان و در واقع مشترک بین دام و انسان است و جابه جایی و نقل و انتقال این گونه احشام بدون مجوز اداره بهداشت می تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.