یزد -علی اکبر میدانشاهی گفت: پروژه گازرسانی به ۶ روستاهای شهرستان خاتم در استان یزد با صرف اعتباری معادل ۵۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 ۶ روستای شهرستان خاتم در استان یزد گازدار شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان یزد ، علی اکبر میدانشاهی مدیر عامل شرکت گاز  این استان، اظهارداشت: پروژه گازرسانی به ۶ روستاهای شهرستان خاتم در استان یزد با صرف اعتباری معادل ۵۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید این پروژه شامل  گازرسانی به ۶ روستاهای شهرستان خاتم شامل توتک، چنارناز، کرخنگان، مزرعه برزگر، چاه درویس آزادی و چاه کلنگ بوده  که بر این اساس پوشش گاز طبیعی در شهرستان خاتم به ۱۰۰ درصد رسید.

وی افزود: پروژه مذکور با اجرای ۶۸ کیلومتر شبکه توزیع، ۱۵ کیلومتر شبکه تغذیه، نصب یک ایستگاه تقلیل فشار TBS به ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب بر ساعت، نصب یک ایستگاه تقلیل فشار TBS به ظرفیت یک هزار متر مکعب بر ساعت و قابلیت نصب ۶۰۰ عدد انشعاب خانگی و تجاری صورت پذیرفته است.

میدانشاهی با توجه به پوشش ۱۰۰ درصدی گاز طبیعی در شهرستان خاتم گفت: جهت دست یابی به این مهم تاکنون در این شهرستان ۵ عدد ایستگاه تقلیل فشار (CGS) و ۱۵ عدد ایستگاه تقلیل فشار (TBS) نصب شده و همچنین  ۵۲۲ کیلومتر شبکه اجرا گردیده که ۲۰۹ کیلومتر آن شبکه شهری و ۳۱۳ کیلومتر نیزسهم روستاهای شهرستان می باشد که با اجرای این میزان شبکه گذاری، هر دو شهر هرات و مروست و ۴۴ روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

گازرسانی به ۱۳ روستای شهر ستان بافق

 وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۳ روستا شهرستان بافق خبرداد و افزود: اجرای ۸۹ کیلومتر شبکه توزیع، ۲۰ کیلومتر شبکه تغذیه، نصب ۸۰۰ عدد انشعاب خانگی و تجاری، نصب یک ایستگاه (CGS) با ظرفیت ده هزار متر مکعب بر ساعت، یک ایستگاه تقلیل فشار (TBS) با ظرفیت ۵ هزار متر مکعب بر ساعت و یک ایستگاه تقلیل فشار (TBS) با ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب بر ساعت با اعتباری معادل ۱۲۰  میلیارد ریال از مشخصات پروژه مزبور می باشد.

وی تصریح کرد: تا کنون با اجرای ۳۷۴ کیلومتر شبکه و ۱۰۰۵۵ انشعاب در شهرستان بافق،بیش از ۱۶۰۰۰ مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.