هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه با انجام سه مسابقه آغاز می شود و در این روز پرسپولیس میهمان تیم قعرنشین استقلال خوزستان است.

بازگشت پرسپولیس به صدر جدول؟

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه با انجام سه دیدار آغاز می شود. نگاهی به این بازی ها می اندازیم؛

سپیدرود رشت - ماشین سازی تبریز؛تلاش برای بقا

سپیدرود در ۵ دیدار گذشته اش سه باخت و دو مساوی داشته و برای بقا در لیگ برتر کار مشکلی دارد. سپیدرود یازده امتیازی در رده پانزدهم جدول قرار دارد و اگر می خواهد در لیگ بماند باید به دنبال برد در رقابت هایش باشد. شاگردان علی کریمی در این دیدار خانگی به مصاف تیم هشتم جدول لیگ می رود و ماشین سازی خیالش بابت بقا در لیگ راحت است و برای رسیدن به رده های بالاتر جدول تلاش می کند. ماشین سازی دو برد متوالی داشته و اکنون برای ادامه این روند مثبت خود تلاش می کند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

پرسپولیس - استقلال خوزستان؛ بازگشت شاگردان برانکو به صدر؟

سرخپوشان تهرانی در دیداری جنجالی اولین شکست خود را متحمل شد و ۲ بر یک بازی را به فولاد خوزستان باخت با این حال هنوز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد. پرسپولیس در مسابقه با استقلال خوزستان شانس دارد که دوباره به صدر جدول برگردد البته این مرتبه شاید این صدرنشینی موقت باشد! شاگردان برانکو مقابل تیم استقلال خوزستان که ۱۰ هفته است برد نداشته نباید کار سختی داشته باشند با این حال همه تیم ها مقابل پرسپولیس با انگیزه ای دو چندان به میدان می روند و بنابراین آبی پوشان اهوازی با هدف نباختن و گرفتن یک امتیاز در ورزشگاه آزادی حاضر خواهند شد دقیقا مثل دیدار رفت که با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس اگر در این مسابقه اسیر اشتباهات داوری نشود و همان تیم همیشگی باشد گرفتن سه امتیاز دور از دسترسش نخواهد بود و دوباره با ۳۷ امتیاز به صدر برمی گردد.

صنعت نفت آبادان- پدیده شهرخودرو؛  نبرد سخت مدعی 

نفت آبادان با وجود بازی های زیبا در نتیجه گیری خیلی خوب عمل نمی کند ولی فوتبالش هواداران را راضی  نگه می دارد با این حال به فوتبال زیبا سه امتیاز نمی دهند. اکنون یکی از مدعیان قهرمانی لیگ میهمان صنعت نفت است. پدیده که با پرسپولیس هم امتیاز است نمی خواهد از جمع مثلث مدعیان عقب بماند و برای برد به برزیل ایران وارد می شود اما صنعت نفت در خانه از حمایت هواداران  خود بهره می برد و تیم خطرناک تری می شود. دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود پدیده تمام شد و نفتی ها نمی خواهند دوباره مقابل پدیده بازنده شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.