قهرمان وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام تختی گفت: حریفان باتجربه و سرسختی دارم، اما باعث نمی‌شود برای رسیدن به دوبنده تیم ملی حتی یک قدم پا پس بکشم و بترسم.

محبی: حریفان سرسختی دارم، اما یک قدم هم پا پَس نمی‌کشم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،؛ یدالله محبی قهرمان وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام تختی، درباره کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام تختی، گفت: بعد از مسابقات قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی، پس از تغییرات در کادرفنی تیم ملی در یکی از مسابقات مهمی که مورد نظر کادرفنی بود نتیجه گرفتم.

وی ادامه داد: با توجه به حضوری که در سال‌های اخیر در این جام داشته‌ام بنظرم سطح مسابقات از نظر کیفی و فنی بالا بود و از طرفی با توجه به اینکه رقابت‌ها به میزبانی کرمانشاه و در شهر خودمان برگزار می‌شد قهرمانی در مسابقات اهمیت بالای برای من داشت که به آن رسیدیم.

دارنده مدال طلای سنگین‌وزن کشتی آزاد آسیا درباره حضورش در جمع مدعیان و رقابت با هادی و قاسمی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی گفت: تمام هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و سپس المپیک است؛ می‌دانم که حریفان باتجربه و سرسختی دارم، اما باعث نمی‌شود حتی یک قدم پا پس بکشم و بترسم. با تمام توانم برای رسیدن به هدفم تلاش می‌کنم.

محبی تصریح کرد: خوشبختانه در این سال‌ها در میادین بین‌المللی مختلفی به میدان رفتم که باعث شد تجربه بین‌المللی‌ام بالا برود و اعتماد به نفس لازم را بدست بیاورم. حالا هم بعد از هر مسابقه‌ای از اشتباهاتم درس می‌گیرم و سعی می‌کنم برای مسابقات بعدی نقاط ضعفم را برطرف کنم و رو به جلو حرکت کنم.

وی درباره برنامه آینده‌اش  و اینکه به نظر می‌رسد کادر فنی نفرات برتر جام تختی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در نظر بگیرد گفت: در هر میدانی که کادرفنی صلاح بداند کشتی خواهم گرفت. سال ۲۰۱۷ در قهرمانی آسیا طلا گرفتم و اگر انتخاب شدم، امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم.

قهرمان جام تختی در خصوص رقابت فینال و اینکه با اختلاف اندکی به پیروزی رسید، گفت: نمی‌خواستم در فینال خیلی فشار بیاورم به همین دلیل با همان نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی مسجل شده بود خیلی فشار نیاوردم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.