همدان- محمدمهدی شهیدی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: در حوزه اقتصادی باید با ظرافت مشکلات و مسائل را حل کنیم، هرچند شرایط سخت باشد با تلاش و همدلی و وحدت می‌توانیم از این برهه نیز با سرافرازی عبور کنیم.

عبور سرافرازانه از جنگ اقتصادی دشمن در گرو همدلی و وحدت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، محمدمهدی شهیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان، در جلسه هم‌اندیشی با ایثارگران شرکت ضمن گرامیداشت ایام الله فجر فاطمی اظهار داشت: ایثارگران همواره منشأ خیر و برکات بوده‌اند.

وی با اشاره به جنگ سخت در دوران دفاع مقدس افزود: رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران در آن دوران باعث شد تا ملت ما با سرافرازی از مشکلات و سختی‌ها بیرون بیاید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امروز جنگ، جنگ نرم است و شرایط به گونه‌ای است که دشمن بر اقتصاد ما تمرکز کرده و می‌خواهد مردم را از انقلاب روی گردان کند.

وی با بیان اینکه ما در انقلاب و جنگ تحمیلی شاهد اقدامات برجسته‌ای از جوانان این مرز و بوم بودیم، ادامه داد: در سال ۶۶ که جنگ شدت گرفت، دشمن تأسیسات برقی و پست‌های انتقال و فوق توزیع را هدف قرار داد.

شهیدی اضافه کرد: در آن مقطع که پست‌های برق آسیب دیدند همکاران ما با تلاش و همت والای خود اقدام به بازسازی تأسیسات کردند و طی ۷۲ ساعت بخش آسیب‌دیده را برق‌دار کردند و شرایط به حالت عادی برگشت.

وی ادامه داد: آن دوران تجربه خوبی شد تا به بیگانگان دلخوش نکنیم چراکه آنها هر جا بتوانند ضربه می‌زنند و ما باید با هوشیاری بر آنها چیره شویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن تصریح کرد: در حوزه اقتصادی نیز باید با ظرافت مشکلات و مسائل را حل کنیم، هرچند شرایط سخت باشد با تلاش و همدلی و وحدت می‌توانیم از این برهه نیز با سرافرازی عبور کنیم.

رئیس امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در ادامه اظهار داشت: امسال با تلاش کارکنان به اهدافی که در حوزه امور ایثارگران برنامه‌ریزی کرده بودیم دست یافتیم.

عباس گودرزی افزود: بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران با همکاری بنیاد شهید استان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله اقدامات اجرایی در این زمینه بوده است.

وی با اشاره به پیگیری امتیازات همکاران در احکام کارگزینی گفت: از پایان بهمن ماه امسال شناسایی همکاران ایثارگر صنعت آب و برق فقط از طریق سامانه «ساجون» امکانپذیر است که همکاران ایثارگر باید با ورود به این سامانه اطلاعات فردی خود را در آن درج کنند.

در پایان جلسه نیز همکاران ایثارگر شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به بیان نکات و مسائل خود پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.