تاتنهام امروز در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در حالی به مصاف دورتموند می‌رود که این بزرگترین چالش این تیم بعد از مصدومیت ستاره‌های بزرگش هری کین و دله آلی است.

تاتنهام بدون کین و آلی، در جدال با زنبورهای آلمانی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تاتنهام امشب در خانه خود، در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم سرحال و قبراق دورتموند می‌رود. اما تاتنهام برای این بازی به اندازه دورتموند آماده نیست و بزرگترین مشکل شاگردان پوچتینو، در اختیار نداشتن دو ستاره بزرگ تیم، هری کین و دله آلی است. این بزرگترین چالشی است که پوچتینو بعد از مصدومیت این دو ستاره با آن روبرو می‌شود.

مشکل مصدومیت‌های متعدد تاتنهام برای این تیم به بهای حذف از جام حذفی انگلیس و جام اتحادیه تمام شده است. هر چند سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای با درخشش خود در پیراهن سفید تاتنهام تا حدودی موفق شده جای خالی هری کین را پر کند.

لوسین فاوره و شاگردانش هم بعد از شروع درخشان فصل جاری در بوندس‌لیگا، در هفته‌های اخیر با لغزش مواجه شده و در سه بازی آخرشان موفق به کسب پیروزی نشده‌اند. زردپوشان وست‌فالیا در این سه بازی هفت گل دریافت کرده‌اند و می‌دانند برای موفقیت در مقابل تاتنهام باید در قد و قامت بازی‌های درخشان‌شان در ابتدای فصل ظاهر شوند.

خبر خوش برای تاتنهام بازگشت اریک دایر و اریک لاملا به تمرینات است، این دو بازی قبلی تاتنهام در مقابل لستر را از دست داده بودند. اما حضور دنی رز به دلیل مصدومیت همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

اما در جبهه مقابل، بزرگترین مشکل لوسین فاوره، عدم حضور کاپیتان مارکو رویس است که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت. از دیگر مصدومین دورتموند که این بازی را از دست داده‌اند می‌توان به لوکاس پیشک، مانوئل آکانجی، پاکو آلکاسر و یولیان وایگل اشاره کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم برای بازی امروز از قرار زیر است:

تاتنهام(۴-۳-۳): لوریس، تریپیر، سانچز، آلدرویرلد، ورتونگن، وینکز، سیسوکو، اریکسن، لوکاس، سون، لاملا

دورتموند(۴-۲-۳-۱): بورکی، حکیمی، توپراک، دیالو، اشملزر، ویتسل، دلینی، سانچو، فیلیپ، گوریرو، گوتزه

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.