مدیر درمان تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: در سال گذشته ۳.۵ میلیون نسخه الکترونیک در مراکز طرف قرارداد تولید کردیم و امروز به مرز تولید ۱۰۰ هزار نسخه رسیده‌ایم. همچنین استان خراسان پیشتاز در حوزه نسخه الکترونیک است

خراسان پیشتاز در حوزه نسخه الکترونیک است
به گزارش قدس آنلاین، حمید داستانی در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی در محل این ساختمان در خیابان کوهسنگی، اظهار کرد: این پروژه بعد از چند سال پیگیری و تلاش، امروز به لطف الهی به بار نشسته است و امیدواریم در خدمت توسعه خدمات استان قرار بگیرد.
وی افزود: در حال حاضر جمعیت استان هفت میلیون نفر است و ۴۵ درصد از این جمعیت بیمه شده و در حوزه درمان  نیز ۱۹ مرکز درمانی وجود دارد که شامل ۳ بیمارستان و ۱۶ مرکز سرپایی است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خدمات چشمگیری به خصوص در زمان ریاست مرحوم نوربخش رخ داده و در استان نیز توسعه کمی و کیفی خوبی را شاهد هستیم که شامل ارتقا اورژانس، توسعه تجهیزات و منابع انسانی و همچنین در چهار شهرستان درگز، خواف، فریمان و چناران پروژه مراکز سرپایی کلنگ زده شده که امیدواریم با تداوم این توسعه بستری خوبی را برای خدمت به بیمه‌شدگان فراهم کنیم.
داستانی بیان کرد: در سال گذشته ۳.۵ میلیون نسخه الکترونیک در مراکز طرف قرارداد تولید کردیم  و امروز به مرز تولید ۱۰۰ هزار نسخه رسیده‌ایم. همچنین استان خراسان پیشتاز در حوزه نسخه الکترونیک است و این آمادگی را داریم که در سال آینده ۱۰۰ درصد خدمات به صورت الکترونیک انجام شود.
وی اضافه کرد: این پروژه در زمینی به مساحت هزار و ۳۲۴ متر مربع و  زیر بنا هشت هزار و ۳۸۷ متر  و اعتبار بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان بهره‌برداری خواهد شد. این پروژه در بهمن سال ۹۲ آغاز شده است.  
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی تصریح کرد: مدیریت درمان و دفتر اسناد پزشکی، مرکز اصلی خرید قرارداد در سطح استان است که تسهیل خاص و ویژه‌ای را برای مراجعین فراهم خواهد کرد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.