دومین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان فروش سهام پردیسبان در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی خراسان رضوی برگزار شد.

دومین جلسه رسیدگی به پرونده«پردیسبان» در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین ، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات مسئولان شرکت پردیسبان پیش از ظهر چهارشنبه به ریاست قاضی منصوری در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در مشهد برگزار شد.

در این جلسه محسن دهقان نیری یکی از متهمان پس از قرائت کیفر خواست به دفاع از  خود پرداخت و توضیحات لازم را به دادگاه ارائه کرد و به سوالات قاضی پرونده پاسخ داد. 

دادستان مرکز خراسان رضوی روز سه شنبه در اولین جلسه رسیدگی به پرونده پردیسبان گفته بود: در برآوردهای اولیه حداقل حدود ۸ هزار نفر سهامدار در این پرونده وجود دارد که برخی از این افراد خود نماینده تعداد دیگری از سهامداران و شکات هستند.

غلامعلی صادقی بیان کرده بود : اتهام ۵ متهم این پرونده مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور به قصد مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به دلیل تبلیغات گمراه کننده و اغوا گرانه از طریق رسانه ها برخی سهامدار این مجموعه شده و به دنبال معجزه اقتصادی بودند.

شاین ذکر است شرکت گردشگری و سرمایه گذاری پردیسبان در سال های اخیر با تاسیس دفتر در مشهد اقدام به فروش سهام کرد ارزش هر سهم پس از استقبال مردم تا ١١٠هزار تومان افزایش یافت که دو سال و نیم پیش دفتر غیرقانونی این شرکت در مشهد توسط دادگستری پلمپ و روند رسیدگی قضایی با شکایت سهام داران آغاز شد.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.