ایلام- معاون قضایی قوه قضائیه و رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور گفت: امکان حذف فضای مجازی وجود ندارد و لازم است که مومنین را برای حضور در این فضا تشویق کنیم.

امکان حذف فضای مجازی وجود ندارد
به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین "محمدمهدی احمدی میانجی" در حاشیه همایش شوراهای حل اختلاف استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه اعتقاد دارم که هر چیزی که از نظر علمی وارد جهان شد و مورد استفاده و استقبال عموم قرار گرفت را نمی توان حذف کرد، اظهار داشت: همان گونه که در طول تاریخ رادیو، تلویزیون، ماهواره و ...، آمدند و ما نتوانستیم آن ها را حذف کنیم، بنا بر این فضای مجازی هم حذف شدنی نیست.
وی با اشاره به اینکه با هر نوع علم و تکنولوژی جدید و از جمله فضای مجازی باید مثبت برخورد کرد، افزود: همان طوری که از رادیو، تلویزیون و ماهواره بصورت مثبت و فراگیر استفاده می شود، اعتقاد دارم که از فضای مجازی هم باید درست، مثبت و مناسب استفاده کنیم.  
معاون قضایی قوه قضائیه و رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور با بیان اینکه مومنین را باید تشویق کنیم تا از فضای مجازی به نحو احسن و مثبت استفاده کنند، یادآور شد: قطعاً ما اگر خود را از فضای مجازی بیرون بکشیم، دیگران به نفع خود و علیه ما بهره برداری خواهند کرد.  
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.