اولین روز از هفته هجدهم لیگ برتر با انجام دو بازی آغاز می‌شود که طی آن پرسپولیس و استقلال خوزستان در تهران و صنعت نفت و پدیده در آبادان با هم دیدار می‌کنند.

پرسپولیس در اندیشه جبران شکست تلخ

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در حالی که هنوز دو بازی از هفته هفدهم لیگ برتر انجام نشده است، هفته هجدهم با انجام دو بازی از عصر امروز پنجشنبه آغاز می شود.

در اولین دیدار امروز سرخ پوشان تهران که هفته گذشته در اهواز نقره داغ شدند و اولین شکست فصل شان را متحمل شدند، به دیدار استقلال خوزستان می روند تا انتقام شکست مقابل سرخ های اهواز را از آبی های این شهر بگیرند.

در حالی که در هفته‌های اخیر به دلیل فشردگی امتیازات صدر جدول دست به دست می شود، شاگردان برانکو مترصد آن هستند تا با یک پیروزی خانگی ولو شده به صورت موقت، بار دیگر صدر جدول را در اختیار بگیرند. 

سرخ پوشان می‌دانند در صورت لغزش، نه تنها فاصله شان با سپاهان در بالای جدول افزایش پیدا می‌کند، بلکه این امکان وجود دارد که پدیده هم جای این تیم را در رده دوم بگیرد.

در حالی شاگردان برانکو برای صعود به صدر جدول در تهران مقابل یک تیم خوزستانی تلاش می‌کنند که دیگر تیم مدعی رسیدن به صدر جدول در خوزستان با تیمی دیگر از این استان دست و پنجه نرم می‌کند.

پدیده که هفته گذشته در دیداری نزدیک و به سختی توانست تیم استقلال خوزستان را در مشهد شکست دهد، حالا ناچار است در آبادان با یک خوزستانی دیگر دیدار کند و در صورت پیروزی احتمالی بر صنعت نفت امیدوار به لغزش پرسپولیس و سپاهان باشد.

برنامه روز اول از هفته هجدهم لیگ برتر؛

پنجشنبه ۲۵ بهمن
* پرسپولیس – استقلال خوزستان ؛ ساعت ۱۶ – ورزشگاه آزادی
داور:
 موعود بنیادی فر کمک ها: تورج عیوض محمدی - علی دودانگه کمک داوران اضافی:​ سعید رحیمی مقدم – شاهو اصلانی داور چهارم: هادی طوسی ناظر: حسن کامرانی فر

* صنعت نفت آبادان – پدیده مشهد ؛ ساعت ۱۷:۳۰ – ورزشگاه تختی
داور:
 محمدحسین ترابیان کمک ها: بابک داوری – قهرمان نجفی کمک داوران اضافی: سیدمیرغفاری – جواد رحیم زاده داور چهارم: جلیل شعرانی ناظر: یدالله جهانبازی

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.