رئال مادرید در هلند مقابل آژاکس به سختی به پیروزی رسید و تاتنهام در ومبلی با برد قاطع نیمی از راه صعود را طی کرد.

آسنسیو ناجی رئال در شب سخت مقابل آژاکس؛درتموند درآستانه حذف

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و دیدارهای رفت از ساعت ۲۳ و۳۰ دقیقه دو دیدار برگزار شد که رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه یوهان کرایف میهمان آژاکس آمستردام بود و در دیگر دیدار تاتنهام در استادیوم ملی ومبلی به مصاف دورتموند رفت.

آژاکس  یک- رئال مادرید ۲

برای رئال بنرما ۶۰ و آسنسیو ۸۷  و برای آژاکس حکیم زیاش ۷۵ گلزنی کردند.
 

رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی ۳ دوره متوالی در این دیدار در نیمه اول نتوانست مقابل تیم جوان آژاکس نمایش قدرتمندانه‌ای داشته باشد و حتی یک صحنه دروازه خود گشوده شده دید که با کمک ویدئو چک گل مردود اعلام شد.

در نیمه دوم رئال بازی بهتری را به نمایش گذاشت و توسط بنزما به گل دست یافت در ادامه آژاکس که روند با ثباتی را در تمام طول بازی به تصویر کشیده بود روی حرکت تیمی گل تساوی را به ثمر رساند.در ادامه  حملات دو تیم دروازه دو تیم را تهدیدی جدی نکرد تا اینکه آسنسیو تعویضی در شبی سخت رئال عصای دست سولاری شد تا رئال بازهم در مرحله یک هشتم باختی را تجربه نکند.

تاتنهام۳ - دورتموند صفر

برای سون ۴۸ و یان فرتونگن ۸۳ و یورینته ۸۶ گلزنی کردند.
 

دو تیم با مصدومیت مهره‌های کلیدی خو از جمله هری کین، دله علی و دورتموند با غیبت مارکو رویس، پشچک، پاکو آلکاسر، وایگل پا به میدان گذاشتند.نیمه اول هر دو تیم نمایش رو به جلو داشتند و در حملات چند بار دروازه دو تیم به شدت تهدید شد اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در نیمه دوم تاتنهام خیلی زود با سون به گل رسید و در ادامه دو تیم نمایش شانه به شانه‌ای داشتند تا اینکه فرتونگن گل دوم را به ثمر رساند و یورینته اختلاف را به ۳ گل رساند تا اسپرز دیدار رفت را با برتری مطمئن ۳ بر صفر به پایان برساند و یک پای خود را در مرحله یک چهارم ببیند.

دیدارهای برگشت هفته بعد در برنابئو و سیگنال پارک برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.