بیش از ۲۵۰ دانشجوی انقلابی دانشگاه امیرکبیر ازرئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستند در مورد عضویت در CFT و پالرمو تصمیمی اتخاذ شود که موجبات اعتلای نظام و یاس دشمنان فراهم شده و از سناریوی برجامی‌ دیگر جلوگیری شود.

مجمع تشخیص مصلحت نگذارد سناریوی برجام با CFT و پالرمو تکرار شود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، بیش از ۲۵۰ دانشجوی انقلابی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نامه ای خطاب به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کردند: با در نظر گرفتن ملاحظات کارشناسی در مورد خطر جدی خودتحریمی و  عدم‌تضمین مسئولین مربوطه، در مورد همکاری با سازمان FATF و عضویت در کنوانسیون CFT و پالرمو تصمیمی اتخاذ شود که موجبات اعتلای نظام جمهوری اسلامی و یاس دشمنان فراهم شده و از سناریوی  برجامی‌ دیگر جلوگیری کنید.

متن این نامه به شرح زیر است:

« الَّذِینَ یَتَرَبَّصُونَ بِکُمْ فَإِن کَانَ لَکُمْ فَتْحٌ مِّنَ اللّهِ قَالُواْ أَلَمْ نَکُن مَّعَکُمْ وَإِن کَانَ لِلْکَافِرِینَ نَصِیبٌ قَالُواْ أَلَمْ نَسْتَحْوِذْ عَلَیْکُمْ وَنَمْنَعْکُم مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ فَاللّهُ یَحْکُمُ بَیْنَکُمْ یَوْمَ الْقِیَامَةِ وَلَن یَجْعَلَ اللّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلاً

کسانی که همواره مراقب شما هستند اگر از جانب خدا فتحی نصیبتان شود میگویند مگر ما همراه شما نبودیم و اگر پیروزی نصیب کافران شود، میگویند: مگر نه آنکه بر شما غلبه یافته بودیم و مومنان را از آسیب رساندن به شما بازداشتیم؟ در روز قیامت خدا میان شما حکم می‌کند و او هرگز برای کافران به زیان مسلمانان راهی نگشوده است.

آیت الله آملی لاریجانی

رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

جنبش دانشجویی طی این ۴۰ سال، خود را نسبت به یکایک مسائل انقلاب مسئول دانسته و هرجا خطری آرمانهای انقلاب را تهدید کرده، از هیچ اقدامی فروگذار نکرده است؛ از تسخیر لانه جاسوسی که امام بزرگوار ما آن را انقلاب دوم نامیدند تا واکنش نشان دادن به مذاکرات هسته ای و تجربه تلخ توافقنامه برجام.

اکنون که در حال نزدیک شدن به زمان تصمیم‌گیری مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پیوستن جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون‌های پالرمو و cft و همچنین اتفاقات اخیر صحنه روابط بین‌الملل   به خصوص رونمایی اتحادیه اروپا از کانال ارتباطات تجاری (instex) و وقاحت آنان درمشروط کردن مبادله غذا و دارو در قبال پذیرش لوایحFATF   هستیم، حال باری دیگر خود را مسئول دانستیم تا برای آخرین بار  نگرانی خود را نسبت به این موضوع بیان نماییم. البته این نخستین اعلام موضع جنبش دانشجویی نسبت به تصویب لوایح  FATF نمی باشد به همین منظور دیگر ازذکر تمامی  مستندات و مشکلات موجود در این لوایح سخن به میان نیاورده و تنها به اهم آن ها اشاره می کنیم.

نگاهی به کشورهای موسس گروه ویژه اقدام مالی (FATF)، یعنی گروه ۷، و انواع تهدیدات نرم و سختی که طی چهل سال گذشته علیه نظام اسلامی روا داشته و می‌دارند، خود بهترین دلیل آن است که به هر توصیه‌ای از جانب آنان باید با دیده تردید نگریست اما انجام دو توصیه این گروه که اکنون در دستور مجمع تشخیص مصلحت نظام است، یعنی پیوستن به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی (پالرمو) و کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (cft)، به دلایل زیر مساوی است با خسارت محضی دیگر. این دلایل عبارت‌اند از:

۱.ابتدایی ترین شرط پذیرفتن یک معاهده، استوار بودن آن به تضمین از طرف مقابل است؛ در تجربه برجام نیز به دلیل عدم وجود تضمینی با پشتوانه پس از اجرای تعهدات  کشورمان طرف مقابل به تعهدات خود پایبند نماند؛حال آنکه تصور می شد تضمین وجود دارد. اما اینک وزیر امور خارجه به مورخه ۱۵/۷/۹۷ در مجلس شورای اسلامی اعلام داشته است که هیج تضمینی پس از تصویب لوایح  FATF مبنی برحل مشکلات وجود ندارد و صرفا تلاش بر این است که بهانه از دست آمریکا خارج شود. چه کسی می تواند ادعا کند، بهانه های دشمن تمامی دارد؟ مگر نه آنست که قرآن کریم در سوره مبارکه بقرة آیه۱۲۰ به پیامبر اکرم(ص) می فرماید «وَلَن تَرضی  عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصاری حَتّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم» هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، تا به طور کامل تسلیم خواسته‌های آنها شوی و از آیین آنان پیروی کنی؟

حال باتوجه به نبود تضمین و امتداد داشتن بهانه های دشمن در این ۴۰ سال آیا پذیرفتن این لوایح منطقی می باشد؟

۲.یکی از چالشی ترین مشکلات وارد بر این لوایح ایجاد خود تحریمی در داخل کشور است.  برخی واژه‌ها گرچه در ادبیات سیاست‌مداران بسیار مورد استفاده‌ قرار می گیرند، اما هرکس به فراخور هدف مطلوب خود معنی خاصی از آن واژه را مدنظر دارد. دو مسأله اساسی و خطرناک در این کنوانسیون ها تعریف گسترده و کلی از تروریسم و همکاری قضایی میان کشور ها برای مقابله با آنچه تروریسم اطلاق می کنند، است. در ماده ۲ کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم تعریف اعمال و اقدامات تروریستی ارائه شده و در ماده ۶ کنوانسیون نیز به کشور های عضو برای تدوین قوانین داخلی و تعریف تروریسم  اختیارات می دهد و طبق همین اختیارات دولت آمریکا سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، سپاه قدس و چند نهاد دیگر را مشمول دستور اجرایی ۱۳۲۲۴ کرده و می تواند در صورت پیوستن ایران به این کنوانسیون مطالبه همکاری قضایی و اطلاعاتی کند. در این صورت این نهاد های حساس در داخل کشور توسط خودمان محدود شده و قرار دادن چنین اطلاعاتی در اختیار آمریکا می تواند مانع دور زدن تحریم ها و هوشمند سازی تحریم ها شود. 

۳.کشور ما اولین کشوری نیست که در لیست سیاه FATF قرار گرفته است و پیش از این کشور ها برای خروج از این لیست به توصیه های گروه ویژه اقدام مالی FATF به عضویت در این کنوانسیون ها اقدام کرده اند. کره شمالی از ۲۵جولای ۲۰۱۳ عضو کنوانسیون CFT و از ۱۷ ژوئن ۲۰۱۶ عضو کنوانسیون پالرمو شده است اما تا کنون از لیست سیاه FATF خارج نشده است!  پاکستان نیز در لیست خاکستری FATF قرار داشت و با تصویب و اجرای این  کنوانسیون ها در مدت سه سال و ارائه گزارش در تاریخ ۲۲می ۲۰۱۸ از این لیست خارج شد اما پس از گذشت تنها یک ماه به بهانه ای دوباره ذیل این لیست قرار گرفت!

حال سوال اینجاست؛ آیا ما از تجربه ی دیگر کشور ها عبرت خواهیم گرفت یا همان اشتباه را تکرار خواهیم کرد؟

۴. یکی از اصلی ترین آرمان های انقلاب اسلامی استقلال و نفی نظام سلطه بوده و هست. کشورهای بسیاری در جهان هستند که متاسفانه همچنان در استضعاف فکری-فرهنگی به سر برده و از این رو خود را نیازمند می‌بینند که کدخداهای دهکده جهانی خط و مشی آنان را در عرصه های گوناگون تعیین کنند و از سوی دیگر ابرقدرت های جهانی نیز به دنبال این هستند که با استفاده از قوانین و ساختارهای جهانی در نظام تصمیم گیری کشورهای جهان نفوذ کنند. از این رو ست که کنوانسیون ها و پیمان های بین المللی شکل گرفتند. حال آنکه جمهوری اسلامی معتقد است که سرنوشت ملت مسلمان را باید خود ملت تعیین کند. بحمدالله در زمینه موارد مطرح شده نیز مجلس شورا اسلامی قوانین مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم را تصویب و اصلاح کرده است، حال چه نیازی به قوانینی است که دیگران آماده کرده اند و ما فقط باید آن ها را امضا کنیم؟

گویی هنوز پس از گذشت چهار دهه روحیه بله قربان گویی نسبت به قدرتمندان جهان در برخی مسئولین  مانده است.انقلاب ما مظهر جهانی نه شرقی نه غربی ست. امام و رهبر ما کسی ست که معتقد است آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. حال برخی مسئولین ما را چه شده که هر آن منتظر عنایتی تحقیر کننده از جانب استکبار و ایادی آن هستند؟ مسئولینی که باید پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفیع کرامت در سر تاسر جهان به اهتزاز در آورند هر از چند گاهی با یک لبخند شیطان بزرگ فریب خورده و دین و دنیای خود می بازند؛ اگر از این غصه بمیریم سزاواراست. لکن قطعا رهبری و مردم حاضر در صحنه باز هم راه را به مسئولین نشان خواهند داد.

در پایان با تشکر از مواضع انقلابی برخی اعضاء مجمع تشخیص مصلحت در هفته‌های گذشته در مخالفت با پیوستن به این لایحه های استعماری، امید داریم که به فضل خدا مجمع تحت ریاست جنابعالی در اولین نقش‌آفرینی مهم خود به عنوان ریاست مجمع تشخیص مصلحت، جانب مصلحت نظام و ملت را بگیرد و نه جانب مصلحت عده‌ای مسئول خسته و خودباخته‌ی در برابر غرب که یاری خداوند با صبرکنندگان بر مشکلات و سختی‌هاست.

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مهدی ایرانپوری-کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مرتضی محمدی نجف ابادی- کارشناسی مهندسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ارشا نامدار ایوبی -کارشناسی مکانیک - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی‌محمد جعفری- کارشناسی معدن - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیرمحمد مهرعلی - کارشناسی صنایع - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
هادی ابوالحسنی - کارشناسی عمران - دانشگاه صنعتی امیر کبیر
محمدحسین حبیبی -کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمدمجتبی ولدآبادی- کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
جواد شریف مقدم -کارشناسی مهندسی عمران و محیط زیست-دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مصطفی اکبری- کارشناسی مهندسی هوافضا – دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی عباسی-کارشناسی مهندسی برق-دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی ابراهیمیان-کارشناسی مهندسی عمران-دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیررضا اصطهباناتی-کارشناسی مهندسی نفت-دانشگاه صنعتی امیرکبیر
احمد جعفرزاده-کارشناسی ارشد مهندسی صنایع-دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد مبین بنی کریم-کارشناسی مهندسی برق-دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مجتبی لطیفی-کارشناسی هوافضا-دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محسن شاهقلیان - کارشناسی پلیمر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سجاد چنگیزی خواه -کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی بزرگخو – کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فرهاد سلحشور – کارشناسی هوافضا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمدصادق سلیمانی-کارشناسی پلیمر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی اکبر معصوم بیکی- کارشناسی پلیمر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد یزدی زاده البرز-کارشناسی هوافضا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
حسین، کارآزمای جهرمی- کارشناسی  برق - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد محسن امینی - کارشناسی دریا- کارشناسی  صنعتی امیرکبیر
علی معظمی – کارشناسی مکانیک - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیرحسین زرین وفا- کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
حجت حسامی پور کارشناسی برق کارشناسی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
رسول منصوریان کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
حسین رحمتی -  کارشناسی مکانیک ، کارشناسی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
زهرا فائق - کارشناسی پزشکی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سید حسام الدین زمانی علوی کارشناسی هوافضا مقطع کارشناسی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
حسینعلی عباسی -کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سپهرشمس ابراهیم آبادی، کارشناسی شیمی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه رحمانی - کارشناسی  هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیرمسعود نصیری کارشناسی پزشکی(بیوالکتریک) - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سید مرتضی علی فلاح - کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد رضا بخشی - کارشناسی مکانیک  - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد صالح رحیمی- کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
کرمعلی عرب صالحی نصرآبادی- کارشناسی معدن - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد،علیمرادی- کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی،صداقت، کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمدمهدی تاجیک- کارشناسی مکانیک - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه زمانی- کارشناسی ارشد پلیمر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمدامین جمع اشکذری - کارشناسی صنایع - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیرحسین باباخانی - کارشناسی هوافضا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه سادات حسینی- کارشناسی نساجی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیرعباس خدامی -کارشناسی مواد و متالورژی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
جواد نجفی -کارشناسی صنایع - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سید حجت شریعتمداری -کارشناسی صنایع - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سیدعلیرضا میردامادی -کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
عرفان معصومی فر -کارشناسی برق - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سهیل  جعفری هفتخوانی -کارشناسی برق - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سیدمحمدمهدی جزایری -کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سید محمدامین هاشمی – کارشناسی ارشد هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مجید نشاسته -مکانیک کارشناسی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مجتبی عادل علی پور کارشناسی ارشد مواد - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد صفایی -کارشناسی هوافضا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمدحسین اصغریان- کارشناسی دریا -دانشگاه صنعتی امیر کبیر
رضا حسین پور- کارشناسی معدن - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیر بیژه - کارشناسی مواد و متالوژی - دانشگاه صنعتی امیر کبیر
مبین لطفی زاده دهکردی - کارشناسی کامپیوتر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه راحمی - کارشناسی کامپیوتر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
شبنم چایی‌پز - کارشناسی ارشد آیرودینامیک - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمدحسام قلعه خانی – کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سعید سبزه کار - کارشناسی پلیمر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
رضا مسلم زاده گتابی- کارشناسی ریاضیات و کاربردها - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ساجده سرمستانی - کارشناسی فیزیک - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیرمحمد بیات کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مهدیه دهقانپور - کارشناسی پلیمر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فریبا رستمی - کارشناسی پزشکی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
صادق حمیدی - کارشناسی برق- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
حسین زاهدی - کارشناسی برق - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
زهرا صحبت لو -کارشناسی مکانیک - دانشگاه صنعتی امیر کبیر
امین فلاحی -کارشناسی دریا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیرحسین، فردین -کارشناسی معدن- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سلمان عامی مطلق - کارشناسی برق- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی کشاورز - کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
حجت صبوحی -کارشناسی مکانیک - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علیرضا دهقانی- کارشناسی فیزیک - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمدجواد مجذوب قدیری- کارشناسی معدن - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمدرضا جباری-کارشناسی نساجی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
جواد میرزاخانی -کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مجتبی منگلی -کارشناسی معدن - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مهدی سلیمانی -کارشناسی مکانیک - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علیرضا کاوسی -کارشناسی کامپیوتر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی عبداللهی- کارشناسی کامپیوتر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد امین میرزائی-کارشناسی شیمی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی اصغر شجاعی -کارشناسی برق- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ولید رهولی- کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سینا ترکاشوند – کارشناسی کامپیوتر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سیدرضا حسینی- کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد عنایتی نجف آبادی - کارشناسی معدن و مهندسی عمران- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مهدی ملکوتی خواه - کارشناسی نفت - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سبحان فلاح - کارشناسی پزشکی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد مهدی کیانی- کارشناسی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مجتبی سبحانی- فارغ التحصیل مکانیک - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ابوالفضل لطفی - کارشناسی مکانیک  - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمدمهدی خان چرلی - کارشناسی کامپیوتر  - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
شهاب الدین آبرودی - کارشناسی صنایع - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمدامیر رنجبر - کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
رضا معتمدی - کارشناسی عمران - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مهدی نیکبخت - کارشناسی عمران - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مهدی رضوانی راد - کارشناسی نساجی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ثمینه صمدی‌وند - کارشناسی مکانیک - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مهدی عبدالوهابی- کارشناسی ریاضیات و کاربردها - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی مقدم پور - کارشناسی هوافضا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد دویران فرد-کارشناسی برق- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیرحسین اعزازی - کارشناسی مهندسی شیمی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سید حسن سعادت نیا - کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیرمحمد محمدی- کارشناسی علوم کامپیوتر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
رئوف زارع مویدی - کارشناسی ریاضی‌ محض- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمدحسن نوذری- کارشناسی الکترونیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مهرنوش آیرم - کارشناسی پلیمر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی صلح جو - کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سید علی نصر آزادانی-کارشناسی عمران - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
قائم تقی پور کانی - کارشناسی هوافضا - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیر حسین فاتحی - کارشناسی برق - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی سالاری برون - کارشناسی صنایع - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
زهرا چکاک - کارشناسی ریاضیات کاربردها- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
گیتا سرافراز - کارشناسی کامپیوتر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سید پژمان امین مدنی- کارشناسی ارشد فلسفه علم - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد مهدی طهماسبی - کارشناسی مکانیک - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیررضا پوراخوان- کارشناسی علوم کامپیوتر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیرعباس زارعی - کارشناسی علوم کامپیوتر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی صادقی گل خطمی - کارشناسی پزشکی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیررضا، نجف زاده اشرفی – کارشناسی ارشد نساجی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد مهدی افشاری - کارشناسی علوم کامپیوتر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مرتضی پیرزاده - کارشناسی پزشکی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد افشار - کارشناسی صنایع - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
یاسر شادان- فارغ التحصیل کارشناسی پزشکی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امین نژادمقدم - کارشناسی شیمی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی راحت  - کارشناسی پزشکی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی رحمانی - کارشناسی صنایع - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
آرش دره شیری - کارشناسی صنایع - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
جواد کریمی - کارشناسی علوم‌کامپیوتر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه عباس نژاد - کارشناسی پلیمر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمدرضا حسنلو  - کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
زینب سادات موسوی - کارشناسی پزشکی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علیرضا منتظری -کارشناسی هوافضا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد احسان دهقانی- کارشناسی هوافضا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مینا جعفری - کارشناسی ریاضیات کاربردها- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
زهرا سادات حسینی - کارشناسی نساجی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
متینه محمدی هزاوه - کارشناسی شیمی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فائزه گرجی-کارشناسی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه احسان بخشی - کارشناسی شیمی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
منصوره دادمهر - کارشناسی پلیمر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه السادات مرتضوی - کارشناسی پزشکی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مریم دادمهر - کارشناسی مواد و متالورژی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
کمالی - فارغ التحصیل کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محسن شاه قلیان - کارشناسی پلیمر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه اسدی - کارشناسی پزشکی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد طلابی - کارشناسی کامپیوتر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مبین لطفی زاده دهکردی - کارشناسی کامپیوتر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه فاضلی - کارشناسی پزشکی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیر نوعی کردکندی - کارشناسی شیمی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ساجده سرمستانی- کارشناسی فیزیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مصدقه شیخ حسینی - کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
زهرا مهدوی رشته - کارشناسی نساجی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه سادات هوشمند میرحسینی- کارشناسی هوافضا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محدثه قربانی- کارشناسی م شیمی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
یاسمن نازانی - کارشناسی پلیمر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
عطیه عباسی- کارشناسی ارشد دانشکده نساجی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه رجبی - کارشناسی برق- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
معصومه شهبازی - کارشناسی شیمی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سپیده نصیری - کارشناسی پلیمر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه منصوری - کارشناسی کامپیوتر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مرضیه خدایاری- کارشناسی ریاضی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
کبری بدرلو- کارشناسی ریاضی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محدثه ابراهیمی - کارشناسی هوافضا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ستاره منصوری - کارشناسی شیمی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
زهرا نیازی - کارشناسی مواد- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مریم عربی - کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
زهرا اسدی - کارشناسی شیمی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه آزاده فر - کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ریحانه سادات سجادی - کارشناسی برق- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه مقصودی - کارشناسی ریاضی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
روژان عبدالهی- کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ثمینه صمدی وند- کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیرحسین اصغریان - کارشناسی شیمی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
میلاد عطار زاده  - کارشناسی مکانیک – دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امین نجومی - کارشناسی انرژی – دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد صادق موسوی دوست - کارشناسی پزشکی - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
حسین مرادی- کارشناسی پلیمر - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمود محمدی نژاد-کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی صالحی-کارشناسی معدن- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
عبدالله رئیسی-کارشناسی پزشکی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ملیکا منصوری-کارشناسی نساجی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
جمشید شکری-کارشناسی علوم کامپیوتر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علیرضا معینی-کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سید حسین خاتمی بیدگلی-کارشناسی کامپیوتر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
رضا قاسمی-کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
عباس کائید-کارشناسی م. شیمی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
رامین غفاری-کارشناسی نساجی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ابراهیم ملکی-کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
صبا پوردارایی-کارشناسی انرژی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
عرفان برکابی-کارشناسی برق- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سید حمیدرضا مجتبوی-کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سعید تقوایی فرد-کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
حمیدرضا شادمان-کارشناسی ارشد پلیمر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیرحسین ژاله محرابی-کارشناسی کامپیوتر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی کارگران-کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مهدی زمانی-کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مهدی طالبی-کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
آرمان خادمی-کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیررضا حاجی حسینی-کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امیرمحمد شهبازی همت-کارشناسی نساجی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
نجمه غفارزاده-کارشناسی ریاضیات و کاربردها- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی فرخی-کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
عرفان اخوان-کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سید ابوالفضل علوی-کارشناسی دریا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سجاد کامل عرب-کارشناسی م.شیمی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
صبا نیک اندیش-کارشناسی نساجی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمدعلی درینوش-کارشناسی م.پزشکی- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمدصادق جعفری-کارشناسی برق- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مسعود نعمتی نسب-کارشناسی برق- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
حسین هشیار-کارشناسی هوافضا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد امین بختیاری-کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمدحسین احمدی-کارشناسی برق- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه اصغریان-کارشناسی پلیمر- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سجاد حسین خانی-کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مهسا سادات طبایی-کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مهران برجویی-کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مهدی هجرتی-کارشناسی برق- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فاطمه فیاضی-کارشناسی ارشد هوافضا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
محمد مهدی رکعی-کارشناسی فیزیک- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
علی رشیدی-کارشناسی هوافضا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
عباس زندی-کارشناسی هوافضا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر
عطیه عباسی-کارشناسی ارشد نساجی-دانشگاه صنعتی امیر کبیر
مصطفی کریمی-کارشناسی هوافضا-دانشگاه صنعتی امیر کبیر
مجتبی نداف-کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
زهرا هنرور-کارشناسی م.پزشکی- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
سید علیرضا فاطمی-کارشناسی ارشد- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
میرمهدی کریمی آذر-کارشناسی ارشد متالورژی- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
محمدمهدی منتصری- کارشناسی برق- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
زینب جریان پور-کارشناسی صنایع- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
روح الله عقیقی-کارشناسی نساجی- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
حانیه رضایی فر-کارشناسی م.پزشکی- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
محمدحسین مرادی-کارشناسی هوافضا- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
سجاد قادری-فارغ التحصیل کارشناسی - دانشگاه صنعتی امیر کبیر
محمدمهدی دلاور-فارغ التصیل کارشناسی عمران- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
محمد مهدی پور محسنی-کارشناسی دریا- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
مجتبی محمد پور-کارشناسی دریا- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
محسن اسفندیار-کارشناسی هوافضا- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
علی سعیدی-کارشناسی م.شیمی- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
امیرحسین بارجینی-کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
سید رضا علوی-کارشناسی م.شیمی- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
محمد جواد حسنی منش-کارشناسی مکانیک- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
حامد جواهری-فارغ التحصیل کارشناسی هوافضا- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
محمد جواد طباطبائی-کارشناسی نساجی- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
محمد تقی سرآبادانی-کارشناسی نساجی- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
محمدرضا یوسفی-کارشناسی دریا- دانشگاه صنعتی امیر کبیر

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.