خراسان جنوبی- حجت‌الاسلام حدادیان گفت: خروش بی‌نظیر مردم مومن و انقلابی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن چشم تمام فتنه‌گران را کور کرد.

 خروش مردمی یوم الله ۲۲ بهمن چشم فتنه‌گران را کور کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ​حجت‌الاسلام "شیخ علی اکبر حدادیان" امام جمعه موقت بشرویه در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور مردم مومن و انقلابی و در محل مصلای نماز مسجد جامع میدان برگزار شد؛ ضمن قدردانی از حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ملت وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی در خلق حماسه بی نظیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن چشم فتنه گران را کور و برگ زرین دیگری به تاریخ انقلاب اسلامی افزودند.

 وی گفت: حماسه عظیم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دنیای  استکبار جهانی را در کمتر از نصف روز به زانو درآورد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی که به خیال خود می خواستند مردم ایران جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران نبینند  زد.

 امام جمعه موقت بشرویه خطاب به مسئولان و مدیران هم گفت :این حماسه عظیم و حضور با بصیرت مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر پیام جهانی برای صدور این نهضت به سایر کشورها, پیامی هم به مسئولان و مدیران داشت؛وآن اینکه  هرچند تحمل مشکلات اقتصادی و معیشتی کار دشواری است ولیکن انتظار دارند مسئولین با مدیریت و نظارت بر مسائل اقتصادی به دنبال حل مشکلات مردم باشند و نگذارند بیشتر از این تورم و گرانی ها به مردم فشار آورد؛ و لازم است مدیران و مسئولان اجرایی کشور کمر همت ببندند و جلو اختلاس ها و بی عدالتی های اجتماعی را بگیرند.

 حجت الاسلام حدادیان خطاب به سران استکبار و معاندین انقلاب اسلامی هم گفت: دشمنان این نظام الهی و مردم ایران اسلامی بدانند ؛که حضور باشکوه این مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن آخرین پیام به کسانی است که قصد شرارت و اخلال در ایران اسلامی را دارند ؛و اگر سران کشورهای غربی ؛اروپایی و به خصوص مزدورآنان آل سعود خائن دست از اقدامات خرابکارانه و تقویت گروه‌های تکفیری برندارد ؛به زودی ضربه سختی از این مردم وفادار؛ خواهند دید .

وی با اشاره به توصیه‌های مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله تعالی)به جوان هم گفت :امروزه آنچه که باید مورد توجه مسئولین و مردم و به خصوص قشر جوان قرار گیرد ؛عمل به دستورات و سفارش مقام معظم رهبری است ؛که در بیانیه گام دوم انقلاب تکلیف همه را روشن کردند.

 امام جمعه موقت بشرویه یادآور شد: حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی )توصیه جدی به مشارکت و حضور پررنگ جوانان در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی دارند؛ و بایدزمینه و بستر حضور با نشاط جوانان در این عرصه ها ؛توسط نهادهای اجرایی کشور فراهم شده و به آنان اعتماد کنند.

 حجت‌الاسلام حدادیان به دو عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: دو عنصر استقلال و آزادی زمینه تعالی پیروزی و قدرت انقلاب اسلامی را فراهم آورده اند و نباید طوری عمل کنیم که خدای نخواسته با کمرنگ شدن این دو عنصر؛ کشور را وابسته به دنیای غرب و یا اروپا نمادییم .

 امام جمعه موقت بشرویه ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین علیه السلام هم گفت :آن حضرت یکی از مادران نمونه و الگوی زنان مکتب اهل بیت علیهم السلام است که چهار فرزند رشید خود را در حمایت از ولایت و امامت آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام و در راه مبارزه با ظلم و ستم دستگاه یزیدی در راه خدا هدیه داد و لازم است بانوان اسلامی از سیره مبارزاتی این بانوی بزرگ مکتب اهل بیت(ع) الگو بگیرند.

 وی تحرک مذبوحانه گروههای تکفیری مورد حمایت آل‌سعود در به شهادت رساندن جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی که برای حفاظت و برقراری امنیت این کشور الهی در منطقه زاهدان و در مرزهای شرقی ایران مورد حمله قرارگرفتنددن محکوم کرد و گفت: جنایتکاران تکفیری و اربابان جیره خوارآنان  بدانند ملت وفادار به مکتب اسلام ناب محمدی(س) هرگز دست از اصول اسلامی خود نخواهد کشید و در آینده نزدیک ضربه سختی به عاملان این جنایت وارد خواهند کرد.

حجه الاسلام حدادیان در ادامه مباحث اخلاقی خود؛ ضمن توصیه به نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزگاری به رافت و رحمت الهی برای بندگان هم اشاره داشت و گفت: خداوند متعال به بندگان خود نهایت رأفت و مهربانی را دارد؛ آنجا که بنده خدا؛ ناخودآگاه دچار خطا و گناه می‌شود؛ فرصت جبران و توبه را برای او باقی می گذارد؛ و این بندگان خدا هستند که باید در اسرع وقت از خطاها و یا گناه خود اظهار پشیمانی قلبی نموده و به درگاه خدا توبه و استغفار کنند .

وی گفت یکی از نمونه‌های توبه ؛توبه نصوح است که باید هم قلبا و هم زبانا از کردار های زشت و ناپسند خود دوری کرده واز خداوند طلب مغفرت و رحمت داشته باشیم ؛و سعی کنیم دوباره به گناهان و خطاهای گذشته آلوده نشویم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.