قزوین_ سردار سیروس صابری گفت: شهدای گرانقدر ایران اسلامی میراث مهم، شکوه و عظمت نظام است.

شهدای گرانقدر ایران اسلامی میراث مهم، شکوه و عظمت نظام است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، یادواره شهدای والامقام بخش بشاریات با حضور و سخنرانی سردار سیروس صابری جانشین فرماندهی سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ و جمعی از مسئولان شهرستان آبیک در مسجد ۱۴ معصوم بخش خاکعلی برگزار شد.

سردار صابری جانشین فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ در این مراسم اظهار داشت: شهدای گرانقدر ایران اسلامی میراث مهم، شکوه و عظمت نظام است و در حادثه کور تروریستی منافقین نظام باز هم دست های پلید استکبار جهانی و حامیان آنها رو شد.

وی افزود: مردم ولایت مدار و انقلابی کشور در جای جای استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کردند و این حضور عظیم، ابراز علاقه و وفاداری ملت همیشه در صحنه دشمنان نظام را عصبانی کرد چراکه دشمنان با این حرکت ضد بشری خواستند شیرینی این پیروزی را بر کام ملت و رهبری تلخ کنند.

جانشین فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ با اشاره به جایگاه ارزشمند شهدا در کشور یادآور شد: این شهدا برکات ارزشمندی را برای کشور داشته اند و شهدای عزیز هم به جمع هم رزمان خود پر کشیدند و راه شهادت همچنان در کشورمان باز است؛ امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است و با این ترورها انقلاب ما مستحکم تر از گذشته شده و انقلاب بیمه شده است و چهره حامیان حقوق بشر و مدعیان دروغین ضد تروریست که خودشان حامی تروریست هستند، بر همه جهانیان نمایان شده است.

گفتنی است در این مراسم امام جمعه، فرمانده سپاه، احمدپور فرماندار و معاونان فرماندار آبیک، شیشه گرها بخشدار، شهردار، اعضای شوراهای بخش، روستا و شهر، دهیاران، نیروهای بسیجی و انتظامی، خانواده معظم شهدا مسئولان و مدیران شهرستان و بخش، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

گفتنی است برنامه های دیگری از جمله اجرای گروه سرود ثارالله نیز برگزار شد.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.