دو تیم فوتبال پدیده شهرخودرو و صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

پدیده شهرخودرو با تساوی به پرسپولیس رسید
 
به گزارش قدس آنلاین ، تیم فوتبال پدیده شهرخودرو در هفته هجدهم لیگ برتر، در آبادان میهمان صنعت نفت آبادان بود و در نهایت به تساوی بدون گل دست یافت. 
نماینده خراسان رضوی با این تساوی ۳۵ امتیازی شد و هم‌چنان در جایگاه سوم جدول باقی بماند. در دیگر دیدار لیگ برتری، پرسپولیس نیز موفق شد استقلال خوزستان را با 2 گل شکست دهد و اختلاف امتیازش را با نماینده خراسان به عدد 2 رساند.
دو تیم پدیده شهرخودرو و صنعت نفت آبادان در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتند اما مهاجمان قدر این فرصت‌ها را ندانستند. صنعت نفت آبادان هم با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و به صورت موقت و با دو پله صعود به رده نهم رسید.
شاگردان یحیی گل‌محمدی در این دیدار با ترکیب میلاد فراهانی، حسین مرادمند، علی نعمتی، عبدالله حسینی، مرتضی منصوری، مسعود ریکی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان، سعید صادقی و محمدمهدی مهدیخانی وارد زمین شده‌بودند.
پدیده شهرخودرو باید در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس تهران برود تا تکلیف یکی از تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی روشن شود. نماینده خراسان رضوی پیش از این موفق شده‌بود ذوب‌آهن و فولاد را از پیش رو بردارد. برنده این دیدار به مصاف سپاهان اصفهان خواهدرفت. 

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.