روند کاهش دمای هوا در خراسان رضوی از روز یکشنبه همراه با وقوع بارش های رگباری آغاز می شود و تا پایان هفته، دمای هوای خراسان رضوی به میزان ۱۳ درجه کاهش می یابد.

دمای هوای خراسان رضوی از فردا کاهش می یابد

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این روند کاهش دمای هوا تدریجی است و تا چهارشنبه هفته کنونی به کمترین حد خود می رسد.

فریدون سنگچولی افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۶ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که تا یکشنبه به ۱۲ درجه سلسیوس می رسد و پیش بینی می شود بیشینه دمای هوای مشهد در روز چهارشنبه این هفته تا سه درجه سلسیوس کاسته شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران هم که از شب گذشته به صورت پراکنده در استان آغاز شده است به صورت متناوب تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

سنگچولی افزود: این بارش ها بیشتر مناطق خراسان رضوی به ویژه نواحی جنوبی استان را در بر می گیرد و بیشترین بارش ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته تایباد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر و داورزن با بیشینه دمای ۱۷ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

سنگچولی گفت: طی این مدت بیشترین شدت وزش باد هم در بردسکن با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.