۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 644462

درحالی که دبیرستاد تنظیم بازار کشور اعلام کرده بود فروش مرغ بالاتر از نرخ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تخلف است، قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی سطح شهر به کیلویی ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

اولتیماتوم‌های بی‌نتیجه دولت به بازار

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم  در مراکز خرده فروشی براساس اعلام اتحادیه پرنده و ماهی،  امروز شنبه ۲۷ بهمن ماه به ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است؛ این در حالی است که چند روز قبل عباس قبادی، دبیر ستاد تنظیم بازار کشور اعلام کرده بود: با توجه به قیمت مصوب، هیچ خرده فروشی حق ندارد مرغ گرم را بالاتر از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه کند و در صورت مشاهده با متخلف برخورد قانونی می‌شود.

براساس این گزارش، طبق اعلام اتحادیه پرنده و ماهی قیمت هرکیلوگرم قیمت مرغ گرم در عمده فروشی درب کشتارگاه ۱۴۲۵۰ تومان، توزیع درب واحدهای صنفی  ۱۴۴۵۰ تومان و خرده فروشی ۱۵۵۰۰  تومان است.  

همچنین قیمت هرکیلوگرم سینه با کتف ۲۱۰۰۰ تومان، سینه بدون کتف ۲۲۰۰۰ تومان و فیله ۲۵۰۰۰ تومان است.  

در اطلاعیه این اتحادیه ذکر شده است: همکاران ما باید  توجه کنند قیمتهای اعلامی فوق نرخ استعلامی بوده و آنها می‌توانند با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب ۱۰ درصد سود اقدام به فروش کنند. ضمن اینکه  اعلام نرخ به صورت خرید نقدی است و به ازای هر ۱۰ روز تاخیر در هر کیلو ۱۰۰ تومان به قیمت پایه افزوده خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.