۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 644465

سرمربی یوونتوس پس از پیروزی مقابل فروزینونه گفت: با چشم پوشی از بازی ما با پارما در این فصل در سری آ عملکرد خوبی را داشتیم.

آلگری: از لحاظ بدنی پیشرفت کردیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا مقابل تیم فروزینونه قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

آلگری، سرمربی بیانکونری پس از این برد گفت: تیم از لحاظ بدنی پیشرفت کرده است. با چشم پوشی از بازی ما با پارما در این فصل در سری آ عملکرد خوبی را داشتیم. ما اکنون از مشکلاتی که در زمستان برای ما بوجود آمد گذر کردیم. در شرایط خوبی به سر می بریم و آماده حضوری قدرتمندانه در لیگ قهرمانان اروپا هستیم.

وی افزود: درباره گلزنی دیبالا خوشحالم. یووه نیاز به این بازیکنان دارد و او عملکرد خوبی داشت. ما در سال های گذشته با یک مهاجم بازی می کردیم ولی اکنون ۲ مهاجم داریم به همین خاطر فضای زیادی برای مهاجمان برای حرکت وجود ندارد. اما دیدیم که دیبالا خیلی خوب فضاسازی می کرد.

سرمربی بانوی پیر درباره بازی پیش رویشان مقابل اتلتیکو در لیگ قهرمانان گفت: بازی متفاوتی خواهد بود. باید در این بازی مواظب باشیم و منتظر فرصتی باشیم تا گلزنی کنیم. گل زدن در این بازی تعیین کننده خواهد والا صعود ما به مرحله بعد سخت خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.