نایب رئیس بانوان هیئت ووشوی خراسان رضوی گفت: امروز خانه ووشوی خراسان رضوی پس از گذشت ۱۲ سال افتتاح شد.

خانه ووشوی خراسان رضوی پس از گذشت ۱۲ سال افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، زهره قرایی اظهار داشت: با وجود فقدان خانه ووشو در مشهد و استان، پیش از این مسابقات گوناگونی برگزار شد و ورزشکاران در آن مسابقات مدال‌های مختلفی کسب کردند، به عنوان مثال ورزشکاران استان در المپیاد کشوری صاحب دو مدال طلا شدند.

وی تصریح کرد: امروز خانه ووشو پس از گذشت ۱۲ سال افتتاح شد، ورزشکاران تا سال ۸۹ سالن ورزشی ووشو در اختیار داشتند و عملکرد فوق‌العاده‌ای در کشور داشتند، از سال ۸۹ به بعد سالن ورزشی از دسترس آنها خارج شد و نتوانستند مانند گذشته افتخارآفرینی کنند.

نایب رئیس بانوان هیئت ووشوی خراسان رضوی گفت: ورزشکاران اُفت کردند اما هنوز مدال‌آوری می‌کنند، با این وجود تا امروز هیچ ارگانی به هیئت ووشوی استان کمک نکرد، در هر صورت خانه ووشو در اختیار ورزشکاران قرار گرفت و آنها از این پس می‌توانند بدون دغدغه تمرینات خود را اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: با افتتاح خانه ووشو، فرش تالوفیلد در محل اصلی پهن می‌شود، همچنین ۲۰ روز از ساخت سکوهای ساندا نیز می‌گذرد و آنها نیز در محل خود قرار داده می‌شوند، در صورت همکاری سایر ارگان‌ها با هیئت، شرایط ووشو از وضعیت کنونی نیز بهتر می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.