سید رامتین باقری با بیان اینکه آشیانه شماره ۲ هما در فرودگاه امام تکمیل شده است، گفت: در این آشیانه امکان خدمات‌دهی به دو فروند هواپیمای بزرگ و کوچک به صورت همزمان وجود دارد.

خدمات‌دهی هم‌زمان به دو هواپیما در آشیانه ۲ ایران‌ایر در فرودگاه امام

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، آشیانه شماره ۲ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه امام خمینی(ره) امروز به‌ دست وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود. در این باره معاون پشتیبانی ایران ایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت این آشیانه از سال ۸۸ شروع شد و برای تکمیل آن ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

سید رامتین باقری افزود: این آشیانه ۷۶۵۰ مترمربع مساحت عرصه دارد و مساحت مفید سهم آشیانه در قسمت بدنه ۳۳۰۰ مترمربع و در قسمت دماغه ۵۹۴ مترمربع است.

وی ادامه داد: دهانه آشیانه ۶۰ متر طول و ۲۰ متر ارتفاع دارد.

باقری با بیان اینکه ساخت این آشیانه هزینه‌های مالی هما را کاهش می‌دهد، گفت: تاکنون تعمیر و نگهداری هواپیماهای ایران ایر در فرودگاه مهرآباد انجام می‌گرفت.

معاون پشتیبانی ایران ایر افزود: این آشیانه امکان خدمات‌دهی به‌ دو هواپیما را به‌ صورت همزمان شامل یک هواپیمای کوچک و یک هواپیمای بزرگ‌تر را دارد.

وی بیان کرد: آشیانه شماره یک نیز در فرودگاه امام خمینی (ره) در دست ساخت است، اما هنوز تجهیزات آن کامل نشده است.

باقری اظهار داشت: ایران ایر در فرودگاه مهرآباد نیز سه آشیانه فعال شامل آشیانه‌های استقلال، آزادی و انقلاب را دارد.

وزیر راه و شهرسازی امروز آشیانه شماره دو ایران ایر در فرودگاه امام خمینی(ره) را افتتاح می‌کند.

محمد اسلامی صبح امروز جلسه شورای معاونان را در فرودگاه امام خمینی(ره) تشکیل داد و پس از آن بازدیدی از ترمینال سلام داشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.