خراسان شمالی- محمد علی عباس زاده وحید مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با علی قربانی رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی دیدار کرد.

تعامل سازنده تامین اجتماعی با نمایندگان مجلس منجر به ارتقاء عملکرد این سازمان شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی، محمد علی عباس زاده وحید مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در دیدار با رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: تعامل سازنده تامین اجتماعی با نمایندگان مجلس منجر به ارتقاء عملکرد این سازمان شده است.

وی با اعلام این مطلب گفت: درصورت تعلل در اتخاذ راهبرد مناسب به منظور برون رفت از شرایط فعلی، مطابق نظر کارشناسان و متخصصان حوزه رفاه اجتماعی و اقتصادی آینده سازمان تامین اجتماعی را ابر چالشی  تهدید می کند که یقینا قابل حل نخواهد بود.

عباس زاده به وضعیت کنونی سازمان تامین اجتماعی و جامعه بزرگ تحت پوشش سازمان در کشوراشاره کرد و بر لزوم برنامه ریزی دقیق تر از سوی همه مسئولان و متولیان قانون گذاری در کشور به منظور پرداخت مطالبات سازمان در اسرع وقت در جهت رفع مشکل نقدینگی و بهبود وضعیت سازمان در راستای ارتقاء سطح خدمات قابل ارائه به مخاطبین سازمان تاکید کرد.

وی افزود: به همین منظور ضرورت دارد با پرهیز از شتاب زدگی در تصمیم گیری ها با برنامه ریزی  دقیق و مدون و یاری گرفتن از متخصصین و دلسوزان واقعی  تامین اجتماعی پیش برویم و آینده روشنی را برای سازمان ترسیم کنیم.

عباس زاده  موفقیت هر سازمانی را در گرو ترویج و ارتقا فرهنگ برنامه محوری آن دانست و افزود: سازمان تامین اجتماعی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بایستی برای تعالی خدمت به بیمه شدگان و مستمری بگیران برنامه های لازم و کارا  را اجرا کند.

وی افزود: بستر و زمینه این برنامه های کارا یقینا از مسیر تعامل مناسب با حوزه های تصمیم گیری و اجرایی کشور یعنی نمایندگان محترم مجلس و دولتمردان عزیز است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی  با اشاره به محاسبات اکچوئری بیمه ای و ضمن تشریح ضریب پشتیبانی بیمه ای در استان و مقایسه آن با کشور بر لزوم حمایت بیشتر مجموعه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد.

عباس زاده وحید با بیان این که راهبرد اصلی سازمان تامین اجتماعی در این شرایط جامعه، تعامل مثبت است، تصریح کرد: تعامل سازنده  و مطلوب سازمان تامین اجتماعی با نمایندگان مجلس موجب ارتقاء عملکرد تأمین اجتماعی شده است.

وی افزود: همچنین تعامل مطلوب و مناسب  سازمان تأمین اجتماعی با سایر نهادها،دستگاه های اجرایی،شرکای اجتماعی و نمایندگان مجلس و دولتمردان سبب  برتری عملکردی  این سازمان در بین سایر سازمانها و نهادهای عمومی و خصوصی کشور شده است.

وی ادامه داد: بنابراین متقابلا انتظار داریم شرکای اجتماعی  و همچنین متعاملین ما در سایر نهادها و دستگاهها  با یاری رساندن به سازمان تامین اجتماعی در حقیقت آینده کشور و امنیت اجتماعی جامعه را تضمین کنند.

عباس زاده وحید  به جمعیت ٤٠ میلیونی تحت پوشش تامین اجتماعی که از طبقه کارگر و محروم جامعه به شمار می روند اشاره کرد و گفت: این جمعیت همواره مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و علاوه بر دولت، مجلس نیز تکلیف دارد که در حفظ و تعالی این جامعه کوشش کند.

وی افزود: بنابراین تقاضای ما از نمایندگان مجلس این است  که در منبع و مرجع تصمیم گیری و قانونگذاری کشور با درنظر گرفتن شرایط این قشر محروم و مستضعف  با اتخاذ تصمیمات وقوانین سازنده و متناسب با وضعیت سازمان تامین اجتماعی دین خود به این عزیزان را اداء کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی یادآور شد:امیدواریم با همگرایی و انسجام بیشتر نمایندگان مجلس   علی الخصوص مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی که همیشه  یاور سازمان تامین اجتماعی بوده و هستند  شاهد ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات سازمان تامین اجتماعی به جامعه تحت پوشش باشیم.

عباس زاده وحید استقرار و توسعه ساختار و بستر فناوری اطلاعات را از جمله برنامه های محوری این سازمان برشمرد و ادامه داد: توسعه ساختار فناوری اطلاعات و ارائه خدمات در بستر الکترونیکی از اولویت های اصلی سازمان تامین اجتماعی است  و امیدواریم با اجرایی شدن کامل خدمات نوین الکترونیکی همچون برنامه نسخ الکترونیکی،ابلاغ الکترونیکی و ... شاهد ارتقا کیفی و کمی خدمات و تعهدات سازمان باشیم.

وی جمعیت تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی را ١١٠  هزار نفر بیمه شده اصلی و ١٥ هزار نفر مستمری بگیر و حدود ١٠٠٠ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری اعلام کرد.

وی افزود: همچنین همه ماهه رقمی بالغ بر ٣٢ میلیاردتومان صرف  ارائه تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت و ٢٥ میلیارد تومان در بخش درمان هزینه می شود که این امر نشان دهنده اهمیت سازمان تامین اجتماعی در برقراری امنیت اجتماعی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.