مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ۱۵۰ خانه ورزش روستایی از بهمن سال گذشته تا کنون در این استان تجهیز و به بهره برداری رسیده است.

بهره برداری از ۱۵۰ خانه ورزش روستایی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد فتاحی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: از آغاز دهه فجر تاکنون ۱۰ زمین ورزشی رو باز و ۲۵ خانه ورزش در روستاهای این استان تجهیز و به بهره برداری رسید.

وی افزود: میز فوتبال دستی، میز شطرنج، میز پینگ پنگ، دارت، تاتامی، توپ های فوتبال، والیبال و فوتسال از جمله لوازمی است که بین این خانه های ورزش روستایی توزیع شده و مورد استفاده ساکنان این مناطق قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی  ادامه داد: برای تجهیز خانه های ورزش روستایی ۵۰ میلیون ریال و زمین های ورزشی ۲۰ تا ۳۰ میلیون ریال هزینه شده است و از بهمن پارسال تا امسال ۱۵۰ خانه ورزش روستایی در این استان تجهیز و به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد:طی هفته جاری  دو پروژه  زیرساختی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود و همچنین طبق تفاهم نامه با وزیر ورزش سال آینده ۱۰۰زمین چمن در استان احداث خواهد شد.

وی بیان کرد:با توجه به اینکه خراسان رضوی در ورزش های همگانی رتبه نخست کشور را در اختیار دارد، هدف گذاری ما برای همه هیئت های ورزشی قرار گیری در بین سه استان برتر بوده است.

منبع: مهر
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.