سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: شمار ورود زائران و مسافران به مشهد طی ۱۰ ماه گذشته امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو درصد بیشتر شده است.

ورود زائر و مسافر به مشهد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، مهدی فروزان افزود: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه ۲۹ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۹۷۵ زائر و مسافر به مشهد سفر کرده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد زائر و مسافر ۱۸ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۳۸۶ نفر با خودروی شخصی به مشهد سفر کرده اند که این شمار نیز نسبت به مدت مشابه پارسال حدود شش درصد افزایش نشان می دهد.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: همچنین پنج میلیون و ۲۳۸ هزار و ۱۷۴ نفر با حدود ۹ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای به کلانشهر مذهبی مشهد سفر کرده اند.

فروزان افزود: سه میلیون و ۵۷۰ هزار و ۷۵۱ نفر نیز با ۲۲ درصد رشد نسبت به پارسال از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی و دو میلیون و ۳۱۳ هزار و ۶۶۴ نفر با ۱۶ درصد کاهش نسبت به سال گذشته با هواپیما وارد مشهد شده اند.

کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد با افزون بر سالانه ۳۰ میلیون زائر و مسافر، هزار واحد اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.