عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: رئیس جمهور برای حل مشکلات سهامداران پدیده دستور پرداخت هزار میلیارد تومان را ارائه کرده اند.

دستور اختصاص1000 میلیارد تومان به پدیده صادرشد/ سهامدارانی که گرفتاری مالی دارند نامه بنویسند

نصرالله پژمانفر در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: به دلیل مشکلاتی که برای سهامداران پدیده طی سال های گذشته رخ داده ، رئیس جمهور دستور پرداخت 1000میلیارد تومان برای پرداخت به  سهامداران معسر را ارائه کرده اند.
وی تصریح کرد:از این رو طی توافقی که میان پدیده ، دستگاههای اجرایی و بانک ها صورت خواهد گرفت،  به سهامداران معسر و آنهایی که دارای مشکلات و گرفتاریهای  مالی هستند و درخواست دریافت وجه سهام خود را دارند مبالغی پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است شرکت پدیده شاندیز بیش از 130هزار سهامدار درمشهد وکل کشور دارد. این شرکت قرار بود مجتمعی توریستی ، تفریحی در شهر شاندیز بسازد که به دلیل برخی تخلفات مدیرعامل آن عزل وخرید وفروش سهامش ممنوع شد.

پس از انتصاب یک مدیر ازسوی ستاد تدابیر ویژه استانداری خراسان رضوی برای حل مشکلات این شرکت و ادامه کار پروژه ؛ خرید وفروش سهام از سرگرفته شد ولی تبدیل این سهام به پول نقد با مشکلات فراوانی همراه است .

شرکت پدیده پیشتر نیز از وامهای بانکی برای ادامه کار پروژه بهره برده است ولی هنوز تا تکمیل راهی طولانی درپیش دارد. بسیاری از مردم سهام این پروژه با قیمتهای بالایی خریداری کرده اند.

نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی همچنین افزود: طی روزهای آینده خبرهای خوب دیگری نیز برای سهامداران پدیده اطلاع رسانی خواهد شد تا سهامداران از بلاتکلیفی خارج شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.