بازیکن تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: قرعه سختی در جام حذفی داریم اما برای دستیابی به موفقیت، همدل هستیم.

پدیده با قرعه سختی در جام حذفی روبه‌رو شده است
به گزارش قدس آنلاین؛ مرتضی منصوری درباره دیدار آتی تیم پدیده شهرخودرو در برابر پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: دیدار با تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال همواره از حساسیت خاصی برخوردار است اما نمی‌خواهیم دیگر مثل دو بازی قبلی در عین شایستگی، بازنده از زمین خارج شویم.

وی افزود: در دو بازی قبلی این فصل مقابل پرسپولیس همه دیدند که بهترین عملکرد ممکن را به نمایش گذاشتیم اما اسیر اشتباهات لحظه‌ای شدیم و امتیازات بازی از دستمان درآمد. نمی‌خواهیم در جام حذفی که نخستین اشتباه مساوی با حذف است، غفلت کنیم و به راحتی شانس قهرمانی را از دست بدهیم.

منصوری با اشاره به قرعه سخت پدیده شهرخودرو از روز نخست جام حذفی تاکید کرد: از ذوب آغاز کردیم و با برتری مقابل فولاد به کار خود در جام حذفی ادامه دادیم، برنده دیدار پدیده شهرخودرو و پرسپولیس هم باید به مصاف سپاهان برود. واقعا کار سخت است اما برای رسیدن به موفقیت همدل و متحد هستیم. جام حذفی با لیگ تفاوت بسیار زیادی دارد و می‌خواهیم در ادامه هم همینطور ثابت‌قدم باشیم.

وی در رابطه با عملکرد پدیده شهرخودرو در لیگ برتر و تساوی در آبادان مقابل صنعت نفت تصریح کرد: بازی سختی در آبادان برگزار کردیم. صنعت نفت یکی از بهترین تیم‌های شهرستانی است که همواره از حضور هواداران خود سود می‌برد. با این حال اگر خوش‌شانس‌تر بودیم قطعا به پیروزی می‌رسیدیم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.