مسئول مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران از دیشب تاکنون ۱۶ شهرستان این استان را فراگرفته که بیشترین حجم آن در قوچان با ۱۲ میلیمتر ثبت شده است.

۱۶ شهرستان خراسان رضوی بارانی شد

به گزارش قدس آنلاین، یحیی قاینی پور افزود: پس از قوچان گناباد با ۹ میلیمتر، تربت حیدریه با هشت میلیمتر و همچنین خواف، تایباد، بردسکن، کاشمر و بجستان هر کدام با هفت میلیمتر به ترتیب بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

وی ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی از جمعه شب گذشته در خراسان رضوی آغاز شده و بارشهای رگباری این سامانه به صورت متناوب تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

مسئول مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش بیشتر مناطق استان را به ویژه در نواحی جنوبی در بر می گیرد و در این میان بیشترین میزان بارندگی برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری پیش بین شده است.

وی همچنین به آغاز روند کاهش دمای هوا در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: این کاهش از امروز آغاز می شود و تا روزهای پایانی هفته جاری دمای هوای در استان رضوی به میزان ۱۳ درجه کاهش می یابد.

قاینی پور افزود: بر این اساس بیشینه دمای امروز ۲۸ بهمن ماه هوای مشهد ۱۲ درجه سلسیوس پیش بینی شده که نسبت به دیروز چهار درجه کمتر شده و تا روزهای پایانی هفته به سه درجه نیز می رسد.

قوچان با کمینه دمای سه درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای ۱۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بودند. همچنین در این مدت بیشترین شدت وزش باد از بجستان با سرعت ۶۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.