خراسان شمالی- سرهنگ علیرضا پوربه گفت: طی هفته گذشته ۶ سوداگر مرگ توسط فرماندهی انتظامی شهرستان گرمه دستگیر شدند.

کشف بیش از ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر  و دستگیری ۶ سوداگر مرگ در گرمه

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا پوربه فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف ۱۵ کیلو ۴۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۶ سوداگر مرگ، طی یک هفته گذشته تاکنون خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: طی یک هفته گذشته اخباری مبنی بر اینکه افرادی در سطح این شهرستان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر سنتی کرده اند که بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین گشت زنی‌های هدفمند موفق شدند محل های فعالیت این افراد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: ماموران با اعزام به محل های مورد نظر موفق شدند مقدار ۱۵ کیلو و ۴۷۰ گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

این مقام انتظامی همچنین به نحوه کشف این مقدار مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت: این مقدار مواد مخدر در سه عملیات جداگانه در سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی کشف و ضبط شده است.

سرهنگ پوربه با بیان اینکه در این عملیات ها تعداد ۶ نفر سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند، یاد آور شد: متهمان نهایتا بعد از تشکیل پرونده و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
    0 0
    با سپاس فراوان از فرماندهی نیروی انتظامی گرمه جناب سرهنگ علیرضا پوربه. ونیروی پرتلاش انتظامی