دبیرکل جدید حزب موتلفه اسلامی گفت: اروپا می‌خواهد ایران برجام را یکسویه اجرا کند بدون اینکه به تعهدات خود عمل کند یا آمریکا را به انجام تعهدات وادار نماید.

بادامچیان:"اینستکس" استقلال اقتصادی کشور را نشانه گرفته است

به گزارش قدس آنلاین، اسدالله بادامچیان دبیرکل جدید حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب با اشاره به اهمیت سرنوشت ساز این بیانیه در ترسیم حرکت راهبردی جمهوری اسلامی در چهل سال آینده گفت: کل ملت ایران و مسئولان و بویژه جوانان انقلابی مخاطب اصلی امام خامنه‌ای بودند که باید با مدیریت جهادی نظام را برای ورود به عرصه دولت سازی، شکل گیری جامعه اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی یاری دهند.

وی با اشاره به ترسیم واقع بیانیه رویدادهای ۴۰ سال گذشته در این بیانیه گفت: ملت ما باید خود را برای رسیدن به قله های افتخار آماده کند و نقشه راه همان است که به صورت دقیق در این پیام طراحی شده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: امام و رهبری با مدیریت جهادی و هوشمند به یک انحطاط تاریخی در ایران پایان دادند و کشور را در معرض جهش های بزرگ قرار دادند به طوری که ایران با همه توطئه‌های غرب بویژه آمریکا جزو۲۰ کشور برتر و پیشرفته جهان قرار دارد.

بادامچیان افزود: امروز زیر ساخت های پیشرفت و تعالی در ایران مهیاست تا جوانان به عنوان موتور پیشران کشور با تکیه بر این زیر ساخت‌ها مسیر تاریخ ایران، منطقه و جهان را به سمت تمدن نوین اسلامی تعیین کنند.

وی با اشاره به راهپیمایی عظیم و کم نظیر ۲۲ بهمن امسال گفت: راهپیمایی شگفت‌آور ۲۲ بهمن امسال تمام معادلات دشمن در ضربه زدن به نظام اسلامی را به باد داد و کژاندیشی‌ها و سیاه پردازی‌های آنان و عوامل را بخوبی به نمایش گذاشت و عظمت، وسعت و گستردگی آن در تهران، شهرستانها و حتی عمق روستاها را نشان داد. انقلاب در ایران زنده است و مردم به راه خود تا برپایی حکومت مهدوی در ایران و جهان ادامه خواهند داد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اثرات وجودی حضور مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن تعیین کننده است، این اثرات باعث شد سیرک ورشو بی‌تماشاچی بماند و باعث تمسخر و خنده ناظران سیاسی جهان شود.

بادامچیان افزود: آمریکایی‌ها حتی نتوانستند نام ایران را در بیانیه پایانی اجلاس ورشو بگنجانند و دست از پا درازتر به واشنگتن برگشتند. آمریکایی‌ها فهمیده‌اند رویای براندازی انقلاب اسلامی یک خواب آشفته است و هیچگاه تعبیر نخواهد شد. اجلاس ورشو نتیجه‌ای جز تحقیر آمریکا نداشت.

وی با اشاره به عملیات تروریستی آمریکا و اذناب او در استان سیستان و بلوچستان گفت: خشم و کینه آمریکایی‌ها از راهپیمایی عظیم مردم را می‌توان در عملیات تروریستی خاش به خوبی حس کرد، آنها در مقابله با مردم انقلابی ایران حرفی جز خشونت و ترور ندارند. این نوع عملیات، روحیه استقامت و انسجام ملت ایران را بیشتر می‌کند و رسوایی برای تروریست ها و اربان آنها می‌آورد همانطورکه برای منافقین رسوایی و نفرت بیاورد.

بادامچیان در ادامه با اشاره به اعلام وضع فوق العاده در آمریکا گفت: آمریکا دچار حاکمیت دوگانه است و این مساله دستگاه بی‌رمق دموکراسی در این کشور را رنج می‌دهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تاکنون  ۳۱ بار وضع فوق العاده در آمریکا اعلام شده که هیچکدام با وضع فعلی تطابق ندارد. گنگره برای لغو وضعیت فوق العاده نیاز به دو سوم رای دارد که بعید است بتواند آن را تدارک کند.

وی با اشاره به تداوم ناآرامی‌ها در شنبه های فرانسه گفت: وضعیت حاکمیت دوگانه در فرانسه به شکل فاصله دولت- ملت ظهور پیدا کرده است به گونه ای که دولت برای سرکوب ملت هر هفته باید ۱۰ لشگر زرهی و انتظامی را بدون اعلام حکومت نظامی به خیابان‌ها بفرستد. در انگلیس هم اختلافات بر سر برگزیت تمام نشده است، دولت و پارلمان همچنان گرفتار اختلافات پیرامون چگونگی خروج از اتحادیه اروپا هستند.

بادامچیان همچنین با اشاره به چالش‌های موجود در مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد لوایح FATF گفت: زیاده خواهی اروپا و عدم اجرای تعهدات سه کشور اروپایی در برجام نوعی خروج این سه کشور از برجام را نشان می‌دهد، آنها در موقعیتی نیستند که برای ایران شرط تعیین کنند، آنها باید به تعهدات خود عمل کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ساختار مبهم، تحقیر آمیز و بدون پشتوانه اجرایی «اینستکس»، گفت: اینستکس استقلال اقتصادی کشور را نشانه گرفته است، کسانی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام به لایحه الحاق ایران به پالرمو خوشبین بودند، اکنون به این نتیجه رسیدند که برای پاسخ درست و منطقی به اروپا و حفظ استقلال کشور، پالرمو را رد کنند و کشور را پیش از این به دالان تعهدات تودرتو وارد نکنند. آنها به این نتیجه رسیده‌اند که پذیرش این کنوانسیون‌ها انتظارات و مطالبات را می‌افزاید و یک جا باید این زیادخواهی‌ها را متوقف کنند.

وی افزود: اروپا می‌خواهد ایران برجام را یکسویه اجرا کند بدون اینکه به تعهدات خود عمل کند یا آمریکا را وادار به انجام تعهدات وادار نماید چنین توقعی خارج از عرف دیپلماسی و حقوق دولت هاست و قابلیت اجرا ندارد.

بادامچیان در ادامه با اشاره به اجلاس سوچی گفت: این اجلاس دستاوردهایی داشته از جمله اینکه آمریکا باید بساط خود را از سوریه جمع کند و همچنین مشکلات داخلی سوریه نیز از طریق گفتگوهای سوری- سوری حل شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نشست چند مقام اروپایی با منافقین در بروکسل تحت عنوان تهدیدات تروریسم دولتی ایران تصریح کرد: منافقین ۱۷ هزار نفر از مسئولان و مردم عادی کشور را ترور کرده اند. اروپایی‌ها باید بدانند که نشست آنها با تروریست‌های ایرانی هیچ وجه حقوقی ندارد و مباشرت در تروریسم است آیا آنها مسئولیت این جنایات علیه ملت ایران را می‌پذیرند؟

وی گفت: امیدوارم وزارت امور خارجه نسبت به این نشست ها موضع صریح حقوقی بگیرد و اروپایی های مذکور را به عواقب هم نشینی و حمایت از تروریست‌ها آگاه سازد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان ضمن تجلیل از شهدای مردم تبریز در قیام تاریخی ۲۹ بهمن گفت: ۲۹ بهمن سال ۵۶ که چهلمین روز شهادت شهدای قم را گرامی داشتند، نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود. خداوند درجات شهدا و جانبازان این رخداد عظیم را متعالی گرداند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.