۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 644717

سازمان لیگ برتر به دلیل سوء تفاهماتی که در صدور مجوز بازی برای پاتوسی به وجود آمده است احتمالا به زودی پاسخ فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی به کمیته روابط بین الملل فدارسیون فوتبال را منتشر خواهد کرد.

سازمان لیگ مدارک پاتوسی را منتشر می کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در نامه ابتدایی که از سوی فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده است به این نکته اشاره شده که پاتوسی در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ به اردوی تیم ملی آفریقای جنوبی دعوت نشده است و بازی نکرده است. اما از آنجایی که ملاک سازمان لیگ برتر برای پذیرش بازیکن از آفریقای جنوبی طی دو فصل اخیر بوده سازمان لیگ برتر در نامه ای خواستار دریافت کارنامه پاتوسی در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ می شود که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در نامه مجدد اعلام می کند پاتوسی در این فصل به اردوی تیم ملی آفریقای جنوبی دعوت شده است. او در چهار بازی ثبت شده در تقویم فیفا در دو بازی به میدان آمده است و در دو بازی روی نمیکت ذخیره های تیمش بوده است.

در حال حاضر پاتوسی بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر می تواند برای استقلال در بازی های داخلی و آسیایی به میدان بیاید. البته کارت این بازیکن بعد از دریافت ITC از سوی سازمان لیگ برتر صادر خواهد شد.

گفتنی است در خصوص اکوچو بازیکن تیم پیکان هم ابهاماتی به وجود آمده است که بر اساس مدارک ثبت شده در سازمان لیگ برتر این بازیکن در فصل ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷ برای تیم امید نیجریه بازی کرده است که گویی قرار است این مدارک هم در سایت سازمان لیگ برتر منتشر شود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.