شرکتی به نام Specially Vehicle Engineering مدل‌هایی از شورولت سابربن و تاهو را معرفی کرده است که قدرت آن‌ها به ۱۰۰۰ اسب‌بخار می‌رسد.

تیونینگ شاسی بلندهای شورولت تاهو و سابربن با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، تاهو و سابربن دو خودروی شاسی‌بلند بزرگ از شورولت هستند که برای خانواده‌های پرجمعیت و افرادی که به خودروی جادار نیاز دارند بسیار ایده‌آل‌اند. این دو مدل همچنین توانایی بسیار خوبی در یدک کشی دارند.

با اینکه تاهو و سابربن هر دو خودروهایی قدرتمند هستند و از پیشرانه بزرگ استفاده می‌کنند اما شرکتی آمریکایی Specially Vehicle Engineering از پکیج ارتقای قدرت برای این دو مدل رونمایی کرده است. نسخه‌ی اول این پکیج تیونینگ ۸۱۰ اسب‌بخار و نسخه‌ی دوم ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت دارند.

chevrolet suburban

شورولت تاهو و سابربن در حالت استاندارد خود دارای پیشرانه‌های V۸ با حجم ۵.۳ یا ۶.۲ لیتری هستند. نخستین گام تیونر برای ارتقای قدرت این خودرو تعویض پیشرانه‌ی استاندارد این خودروها با نسخه‌ی ۶.۸ لیتری پیشرانه‌ی LT-۱ جنرال موتورز است. سپس روی این پیشرانه‌ی V۸ یک سوپرشارژر نیز نصب کرده‌اند.

برای اینکه پیشرانه بتواند این قدرت بالا را تحمل کند تیونر اقدام به بهینه سازی بخش‌های داخلی موتور کرده است و برای مثال از پیستون‌های تقویت شده‌ی آلومینیومی، میل‌لنگ فولادی، سرسیلندر پولیش شده و سیستم سوخت‌رسانی تقویت شده استفاده کرده‌اند. در مدل ۱۰۰۰ اسب بخاری قطعات داخلی جعبه‌دنده‌ نیز تقویت شده‌اند تا بتوانند از پس این قدرت بالا بر بیایند. از نظر ظاهری تنها تفاوت این مدل‌ها را باید نقل مکان خروجی‌های اگزوز به طرفین سپر عقب دانست.

chevrolet tahoe

Specially Vehicle Engineering برای این مدل‌ها آپشن‌های زیادی را نیز در نظر گرفته است که شامل رینگ‌های ۲۲ اینچی در رنگ‌های کرومی و مشکی، سیستم تعلیق اسپرت با ارتفاع کم‌تر، کفپوش مخصوص، نشان High/Output Series روی پشت سری‌های صندلی و یک پلاک مخصوص روی داشبورد هستند.

شرکت Specially Vehicle Engineering یکی از تیونرهای قدیمی در آمریکاست و در دهه‌ی ۹۰ میلادی با تولید خودروی پونتیاک Trans Am Firehawk بسیار مشهور شد. امروزه در بین محصولات این شرکت مدل‌های ۱۰۰۰ اسب بخاری از شورولت کامارو و شورولت کوروت نیز دیده می‌شوند.

منبع: زومیت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.