معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی درخصوص قیمت گوشت تنظیم بازار، گفت: گوشت گوساله منجمد برای مصرف‌کننده کیلویی ۲۹ هزار تومان و گوشت منجمد گوسفندی به صورت مخلوط ۳۹ هزار تومان است.

قیمت تنظیم بازار گوشت گوسفند مخلوط کیلویی ۳۹ هزار تومان
به گزارش قدس آنلاین، علی غفوری‌مقدم در خصوص فروش گوشت اینترنتی و تنظیم بازار در مشهد، اظهار کرد: آنچه در حال حاضر تحت عنوان فروش گوشت از طریق اینترنت مطرح است، هنوز به استان‌ها اعلام نشده و ما در استان برنامه‌ای برای فروش گوشت به این شکل نداریم.
وی با بیان اینکه ما پیگیر دریافت سهمیه گوشت تنظیم بازار برای استان بودیم، عنوان کرد: هفته گذشته ما دو جلسه تنظیم بازار استان را برگزار کردیم. خوشبختانه این هفته گوشت تحویل استان خواهد شد. روز گذشته ما برنامه‌ریزی توزیع را شروع کردیم و ۵۰ تن گوشت منجمد گوساله و ۱۰ تن گوشت گوسفند منجمد وارد استان شد که برنامه‌ریزی توزیع آن‌ها را انجام دادیم و از امروز توزیع خواهد شد.
غفوری‌مقدم افزود: مقداری که تاکنون وارد استان شده، بر اساس بخشنامه‌های ابلاغی و تصمیمات تنظیم بازار استان در بخشی از تعاونی‌های کارگری و کارمندی عرضه خواهد شد و بخشی نیز سهمیه دانشگاه‌ها بوده که در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. یک برنامه‌ریزی هم برای توزیع گوشت گرم انجام دادیم که در روزهای آینده وارد خواهد شد و قرار است بر اساس تصمیمات تنطیم بازار این توزیع در فروشگاه‌های مربوط به تعاونی‌های کارگری صورت گیرد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس درخواستی که ما داشتیم و موافقتی که صورت گرفت، ۵۰ تن وارد استان شده و ۱۰۰ تن دیگر نیز ظرف روزهای آینده وارد استان خواهد شد. امیدواریم این سهیمه طی روزهای آینده افزایش بیشتری داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه ما برای این ۱۵۰ تن گوشتی که برای استان اعلام شده، در حال برنامه‌ریزی توزیع هستیم، تصریح کرد: ما پیگیر هستیم تا بتوانیم سهمیه بیشتری برای گوشت قرمز جذب کنیم. فعلا توزیع گوشت قرمز به همان سبک سیستم قدیم و از طریق شبکه تعاونی کارمندی و کارگری انجام می‌گیرد. اگر این مقدار افزایش پیدا کند، در شبکه‌های مطمئن و هدفمند دیگر نیز توزیع خواهد شد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.