مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بسیاری از شهرهای خراسان رضوی با وجود استعدادهای زیاد ورزشی امکانات و زیرساخت های لازم را ندارند.

بسیاری ازشهرهای خراسان رضوی زیرساخت های ورزشی ندارد

به گزارش قدس آنلاین ، فرزاد فتاحی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهارکرد: زیرساخت های لازم ورزشی در بسیاری از شهرهای خراسان رضوی به دلیل توجه نکردن به آمایش سرزمینی ایجاد نشده و در این بخش کمبودهای زیادی داریم. 

وی افزود: برخی شهرهای استان تنها یک سالن ورزشی سرپوشیده برای انجام مسابقات ورزشی دارند و حتی از داشتن یک زمین خاکی معمولی نیز محروم هستند و به همین دلیل تلاش می کنیم سرانه های ورزسی در این استان را افزایش دهیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این استان در حوزه ورزش قهرمانی دارای جایگاه خوبی در کشور است و قهرمانانی از شهرستان های خراسان رضوی نیز در رشته های مختلف خوش درخشیده اند که نشان از پتانسیل بالای ورزشی در این خطه است. 

فتاحی گفت: به منظور حمایت از ورزشکاران ،ستاد مسابقات المپیک ۲۰۲۰ در خراسان رضوی راه اندازی شده و تلاش می کنیم با برنامه‌ریزی‌های مناسب در این رقابت‌ها نیز همچون مسابقات آسیایی نتایج خوبی را توسط ورزشکاران استان کسب کنیم. 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری المپیاد ورزش‌های بومی محلی در خراسان رضوی اظهار کرد: با وجود همه کمبودها اقدامات خوبی نیز در حوزه ورزش روستایی به انجام رسیده و خانه های ورزش در برخی روستاها راه اندازی شده است.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.