۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 644749

دادستان عمومی و انقلاب خلیل آباد گفت: فردی که در مراجعه به یکی از مراکز درمانی شهرستان خلیل آباد خود را بازپرس ویژه قتل معرفی نموده بود، دستگیر شد.

بازپرس قلابی در خلیل آباد دستگیر شد

 حمید سلطانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این بازپرس قلابی کارت شناسایی مجعول نیز به همراه داشته و آن را به رویت پرسنل مرکز درمانی رسانده است.
وی با بیان اینکه در خصوص علل و انگیزه ارتکاب جرم تحقیقات در حال انجام می باشد افزود: فعلا متهم با صدور قرار تامین روانه زندان شده است.
دادستان خلیل آباد با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهم یک عدد مهر پزشکی با عنوان جراح عمومی به هویت و مشخصات متهم کشف شده که نشان از حرفه ای بودن متهم در امر جعل عنوان دارد بیان کرد: اقدام به موقع حراست مرکز بهداشت شهرستان و دستورات قاطع قضایی و اقدامات پلیسی و سریع پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان باعث شد تا فرد مذکور در کمتر از چهل روز از تاریخ ارتکاب جرم در یکی از شهرستانهای همجوار دستگیر شود.
سلطانی در توصیه ای به شهروندان ، علی الخصوص کارکنان اداری گفت:  نسبت به امر احراز هویت اهتمام ویژه ای داشته باشند و به صرف گفتار مخاطبین اکتفا ننمایند و در صورت ارائه کارت شناسایی و مشکوک بودن آن فورا مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
وی اظهار داشت: ضمنا یکی از روشهای راستی آزمایی اصالت کارت شناسایی ارائه شده مطالبه کارت ملی یا سایر اوراق هویتی معتبر و تطبیق آن با کارت شناسایی ارائه شده بوده که در مواردی می تواند موثر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.