رئیس اتحادیه صنف نمایشگاهداران خودرو در مشهد گفت: به دلیل نوسان قیمتها هم اینک تقاضا برای خودرو در بازار زیاد است اما فروشندگان حاضر به فروش نیستند.

تقاضای خرید خودرو زیاد است اما کسی فروشنده نیست

به گزارش قدس آنلاین ؛ حمیدرضا حیدری  نمایشگاههای محلی خودرو را مکانی برای فروش خودروهای امانتی و حق الزحمه آنها را از محل معامله بین فروشنده و خریدار ذکر و بیان کرد: بخاطر بی ثبات قیمتها حجم معاملات خودرو به شدت کاهش یافته بطوری که ظرف چند ماه اخیر 20 درصد نمایشگاهداران خودرو در مشهد پروانه کسب خود را باطل کرده اند.

وی افزود: در این شرایط قیمت خودروهای ایرانی و خارجی طی چند روز اخیر به شدت افزایش یافته و به نظر می رسد نظارتی بر این بخش صورت نمی گیرد. بر این اساس رشد بی رویه قیمتها فروشندگان را در فروش خودرو متزلزل کرده اما در عین حال تقاضا برای خرید رو به افزایش گذاشته است.
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاهداران خودرو در مشهد ادامه داد: از سوی دیگر شرکتهای خودروساز وعده می دهند که خودرو را پنج درصد کمتر از قیمت کف بازار توزیع می کنند، سپس نسبت به پیش فروش خودروها اقدام کرده اما هنگام توزیع با تاخیر عمل می کنند.
وی گفت: نمایشگاهداران در بازار خودرو هیچ نقشی ندارند اما وضعیت حاکم بر بازار روز به روز شرایط فعالیت را برای آنان دشوارتر می کند.
530 نمایشگاه خودرو دارای جواز کسب در سطح کلانشهر مشهد فعالیت دارند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.