سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش گزینه قهرمانی در جام حذفی نیست، در آستانه بازی با پدیده گفت: هیچکس به من نگفته است مهدی ترابی نمی‌تواند فردا بازی کند.

برانکو: گزینه قهرمانی نیستیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی فردا دوشنبه پرسپولیس و پدیده مشهد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: برنامه بازی ها فشرده است. فردا در جام حذفی به میدان می رویم. بعد از مدت ها برای اولین بار می خواهم بگویم گزینه قهرمانی نیستیم.

وی افزود: این به این معنی نیست که نخواهیم پیروز شویم. بازی در جام حذفی است و شرایط خاص خودش را دارد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: شرایط در جام حذفی متفاوت است. هر اتفاقی ممکن است بیافتد. شما داماش گیلانیان را ببینید که به فینال رسیده است. ما هم می خواهیم به فینال برسیم. کار سختی تا رسیدن به دیدار نهایی داریم.

برانکو تصریح کرد: هدفمان قهرمانی در جام حذفی است. اگر پدیده را ببریم به مصاف سپاهان می رویم و سپس بازی فینال را داریم. کار سختی داریم اما هدفمان قهرمانی است.

سرمربی پرسپولیس درباره شایعه عدم حضور مهدی ترابی در بازی فردا به دلیل قوانین فوتبال گفت: هیچکس به من اطلاع نداده است که او نمی تواند بازی کند.

وی درباره عدم هماهنگی بازیکنان جدید با تاکتیک های پرسپولیس تصریح کرد: واقعیت این است که بازیکنان جدید زیادی داریم و طبیعی است یک شبه نمی توان مشکلی را حل کرد. برخی مربیان معتقدند بازیکن جدید نیاز به ۸ تا ۱۰ ماه زمان دارد. من هم خوب می دانم خیلی ها دوست دارند بازیکن جدید بین ۸ تا ۱۰ دقیقه با تیم نتیجه بگیرد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: ما سپیدرود را بدون ملی پوشان بردیم. پدیده را قاطعانه بردیم. البته به فولاد در اهواز باختیم که نباید شکست می خوردیم. فکر می کنم خیلی هم مطمئن استقلال خوزستان را بردیم. شاید خیلی ها انتظار دارند با شش تا هشت گل برنده شویم. این صحبت ها به نوعی تحقیر تیم های دیگر است. دیدید که استقلال خوزستان چقدر محکم و خوب بازی کرد. چهار بازیکن جدید داریم که نیاز به زمان دارند.

سرمربی پرسپولیس از پاسخ به این سوال که نظر شما درباره اظهارنظر بازیکنان استقلال درباره پرسپولیس امتناع کرد و گفت: خواهشا اینجور سوال ها را نپرسید. لطفا سوال بعدی پرسیده شود. ما فردا با پدیده بازی داریم. من کاری به بازی استقلال و تراکتور ندارم. این بازی به من ربطی ندارد. من حتی بازی آنها را نگاه هم نکردم.

وی در پاسخ به این سئوال که استراحت به تیم های آسیایی ذوب آهن و سایپا که در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند به نوعی به ضرر تیم هایی نظیر پرسپولیس است، تاکید کرد: بله همینطور است. به هر حال برنامه تعیین شده و همان اجرا می شود. ما هیچ لطمه ای به برنامه نزدیم. حتی زمانی که فینال لیگ قهرمانان را بازی کردیم. اگر به جام باشگاه های جهان می رسیدیم چه اتفاقی رخ می داد؟ اما نمی خواهم گلایه کنم. هربار صحبت می کنم می گویند به ما لطف می شود.

برانکو ادامه داد: تنها تیمی هستیم که جام حذفی را بدون ملی پوشان بازی کردیم. تنها تیمی بودیم که بدون ملی پوشان در لیگ بازی کردیم. بقیه موارد را هم نمی خواهم بگویم. البته مشکل زیادی خواهیم داشت. خوشبختانه کادرخوبی داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور محسن خلیلی به عنوان مدیر جدید تیم افزود: این یک تصمیم مدیریتی است. شخصا ایشان را کم می شناسم و تنها چیزی که شنیده ام این است که انسان خوبی است. خودم شخصا دو سه بار  با او صحبت کرده ام. این موضوع مربوط به سیاست های باشگاه است. او را تا حدی می شناسم. این وظیفه کار دشوار و پر از مسئولیتی است. باید به هر حال ارتباط خوبی بین تمام ارکان باشد. به همین خاطر کار بسیار پرمشغله ای دارند. من امیدوارم این موضوع قدم بهتر و رو به جلو و در راستای بهبودی هرچه بیشتر باشگاه باشد.

برانکو درباره ناراحتی بازیکنان از مشکلات مالی اظهار داشت: وضعیت مالی مثل همه جای دیگر خوب نیست. من تا همین حد توانستم صحبت کنم. بیشتر از این نمی توانم صحبت کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره ناراحتی رادوشوویچ از باشگاه پرسپولیس بخاطر اینکه این دروازه بان درباره مشکل مسکن ماریو بودیمیر صحبت کرده است و با تنبیه روبرو شده گفت: این سوال را از آقای عرب بپرسید نه از من!

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.