سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: بازی در جام حذفی نسبت به لیگ برتر تفاوت عمده ای دارد و نباید اشتباهات قبلی خودمان را مقابل پرسپولیس تکرار کنیم.

گل محمدی: طبق قانون یوفا ترابی نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی فردا دوشنبه پرسپولیس و پدیده مشهد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، گفت: دوباره با پرسپولیس بازی داریم اما تفاوتش اینجاست که باید در رقابت های جام حذفی بازی کنیم. شرایط این بازی با دیدارهایی که در لیگ برتر داریم فرق می کند. چون رقابت های حذفی تنها یک بازی است و نباید اشتباهات گذشته انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: در بازی هفته گذشته که با پرسپولیس در لیگ برتر داشتیم روی اشتباهات فردی خودمان گل خوردیم. بازی قبل تجربه خوبی بود.

وی درباره شرایط بازیکنان خود افزود: خوشبختانه بازیکنان تیم سالم هستند و می خواهیم یک دیدار تماشاگرپسند دیگر برگزار کنیم.

سرمربی پدیده مشهد درباره بحث به وجود آمده درخصوص مهدی ترابی مبنی بر اینکه آیا او می تواند با پیراهن پرسپولیس در جام حذفی هم شرکت کند؟ اظهار داشت: باید این موضوع را بدانیم. قانونی که در اروپا وجود دارد حرف دیگری می زند. ما باید در جریان قانون قرار بگیریم.

گل محمدی درخصوص  مسائل داوری و اعتراض باشگاه ها و بازیکنان یادآور شد: این مسائل باعث شده تا تمرکز داوران از بین برود. آنها احتیاج به حمایت بیشتری دارند. قبول دارم برخی تیم ها سرمایه گذاری زیادی برای قهرمانی کرده اند و اگر این اتفاق نیافتد متضرر می شوند. ولی به هر حال هیچ وقت هم نگفتیم اشتباهات داوری عمدی است. در هفته گذشته دو امتیاز ما از دست رفت و هیچ اعتراضی نکردیم. انتظارمان رعایت عدالت برای تمام تیم هاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: داور بازی فردا آقای فغانی است که مطمئنم قضاوت خوبی خواهند داشت.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.