عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح استیضاح رئیس جمهور توسط جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهیه و تدوین شده است.

۹۰ نماینده طرح استیضاح رئیس جمهور را امضا کرده اند/ این استیضاح یک پیام به دولت برای اصلاح امور مدیریتی است

جواد کریمی قدوسی در گفتگو با قدس آنلاین  گفت:طرح استیضاح رئیس جمهور دارای ۱۴ محور ازجمله عدم برخورد با بیکاری، سومدیریت در کنترل بازار ارز، وارد آمدن خسارت به منافع ملی، سومدیریت در کنترل قیمت کالاها و... است.

وی با بیان اینکه ۸۰درصد مشکلات اقتصادی در جامعه در حال حاضر به دلیل مدیریت ضعیف دولت است، تصریح کرد: طرحی با عنوان استیضاح رئیس جمهور یا عدم کفایت وی در مجلس  در ۱۴ محور مطرح شده که ۸۰ درصد موارد مطرح شده مربوط به حوزه معیشت مردم است و تا کنون ۹۰نفر از نمایندگان آن را به امضا رسانده اند و از طراحان این استیضاح درخواست شده است که  از افرادی امضا جمع آوری شود که مانند موضوع سوال از رئیس جمهور عقب نشینی نکنند و از حقوق مردم و مسائلی که برای انها رخ داده است دفاع نمایند.

کریمی قدوسی افزود: این استیضاح یک پیام کوچک به دولت برای اصلاح امور و تغییر روند مدیریتی کشور است زیرا عده ای معتقد بودند مشکل در وزیران و تیم اقتصادی دولت است ولی با تغییر آنها نیز اتفاق خوشایندی برای مردم و معیشت انها رخ نداد از این رو این استراتژی و تفکر اصلی دولت است که دچار مشکل و ضعف می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.