تیم ملی بسکتبال ژاپن برای دیدار با تیم ملی ایران در پنجره پایانی رقابت‎های انتخابی جام جهانی فردا سه‌شنبه به تهران سفر می‎کند.

سفر تیم ملی بسکتبال ژاپن به تهران برای دیدار با تیم ملی ایران

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن در پنجره ششم و پایانی رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین پنجشنبه در تالار آزادی برگزار می شود. به همین منظور ژاپنی ها فردا سه شنبه به ایران سفر می کنند تا جلسات تمرینی خود را در تهران پیگیری کنند. 

تیم ملی بسکتبال ژاپن به منظور کسب آمادگی بیشتر برای دیدار با تیم ملی ایران در لبنان به سر می برد. این تیم شنبه شب یک دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی لبنان برگزار کرد و امروز هم دومین دیدار خود را برابر این تیم انجام خواهد داد. 

ملی پوشان بسکتبال ژاپن در تهران برگزارکننده چهار جلسه تمرینی خواهند بود که عصرِ سه شنبه، چهارشنبه (صبح و عصر) و صبحِ پنجشنبه برگزار می شود. جلسات تمرینی عصر چهارشنبه و صبح پنجشنبه آنها در سالن محل برگزاری بازی و به مدت یک ساعت برگزار خواهد شد. 

دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن ساعت ۱۸ پنجشنبه برگزار می شود. ملی پوشان بسکتبال کشورمان در دیدار رفت مقابل ژاپن که در چارچوب پنجره چهارم انتخابی جام جهانی برگزار شد، نتیجه را واگذار کردند. 

تیم ملی بسکتبال ایران از مجموع ۱۰ دیدار گذشته خود در مسابقات انتخابی جام جهانی صاحب ۷ برد شده و نتیجه ۳ دیدار را هم واگذار کرده است تا صعود به جام جهانی را تا حد زیادی قطعی کرده باشد با این حال برای این تیم نتیجه گیری در پنجره پایانی مسابقات و دیدار برابر تیم های ژاپن و استرالیا تعیین کننده است. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.