دروازه‌بان برزیلی لیورپول می‌گوید از اینکه قرمزهای آنفیلد به قید قرعه باید در مرحله‌ یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف بایرن مونیخ بروند خوشحال است.

آلیسون: خودم را با مانوئل نویر مقایسه می‌کنم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، آلیسون، سنگربان برزیلی لیورپول می‌گوید از قرعه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا که باعث شده این تیم در مرحله یک‌هشتم به مصاف بایرن مونیخ برود خوشحال است. آلیسون از زمانی که به عنوان سنگربان رم، در نیمه‌نهایی فصل گذشته چمپیونزلیگ در آنفیلد به مصاف لیورپول رفته و پنج گل دریافت کرده بود، تا کنون دیگر در این استادیوم در یک بازی حذفی به میدان نرفته است.

اما تفاوت اینجا است که روز سه‌شنبه، هواداران لیورپولی نام آلیسون را صدا زده و او را تشویق خواهند کرد. تنها مورد نگرانی ممکن است این باشد که عدم حضور ویرژیل فن‌دایک در بازی مقابل بایرن، فشار وارده بر آلیسون را افزایش خواهد داد.

آلیسون می‌گوید علت خوشحالی‌اش از قرعه بازی با بایرن این است که می‌تواند از نزدیک، رقیب بزرگ خود، مانوئل نویر را زیر نظر بگیرد.

آلیسون در این باره گفت:" ما می‌دانیم که بایرن تیم خیلی خوب و قوی‌ای است. یورگن کلوپ بیشتر از هر کس دیگری بایرن مونیخ را می‌شناسد. بایرن بازیکنان خیلی باکیفیتی دارد و دفاعش فوق‌العاده است".

آلیسون در ادامه صحبت‌هایش گفت:" مانوئل برای من استانداردی برای مقایسه است. وقتی در قرعه‌کشی متوجه شدم که قرار است با بایرن مونیخ بازی کنیم از اینکه فهمیدم در مقابل او قرار می‌گیرم خیلی خوشحال شدم".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.