مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در مورد میزان مشارکت سالانه مردم خراسان رضوی در امور خیرخواهانه توضیحاتی ارائه کرد.

میزان مشارکت سالانه مردم خراسان رضوی در امور خیرخواهانه چقدر است؟

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا پوریوسف  به امضای تفاهم‌نامه مشترک بین آستان قدس رضوی، بهزیستی و قرارگاه ثامن الائمه(ع) در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی اشاره و اظهار داشت: طبق این تفاهم‌نامه مشترک ۳۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است و امیدواریم بتوانیم ۱۲ هزار مددجوی بهزیستی را که پشت نوبت هستند خانه‌دار کنیم.

وی ایجاد اشتغال برای مددجویان و معلولان را از دیگر اولویت‌های سازمان بهزیستی عنوان و خاطرنشان کرد: اشتغال، خودکفایی مددجویان، حمایت از اشتغال‌آفرینان برای مددجویان و ارائه مشوق ها به آن‌ها همواره در دستور کار بهزیستی خراسان رضوی بوده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی تصریح کرد: آمارهای ما نشان می دهد که از سال ۹۰ تاکنون برای ۲۶ هزار نفر از مددجویان بهزیستی شغل ایجاد شده است و چون سامانه‌ای برای ثبت اطلاعات در این زمینه قبل از سال ۹۰ نداشتیم اگر آمارهای قبل از این سال را به آن اضافه کنیم آمار ایجاد شغل بیشتر از این میزان خواهد بود.

پوریوسف گفت: همچنین در سال ۹۰ بیش از ۱۵۶ طرح اشتغال زایی ارائه شده بود که این طرح‌ها هم اکنون به چهار هزار و ۵۳۳ طرح افزایش یافته و همه این طرح‌ها در جهت محرومیت‌زدایی و توانمندی است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با بیان این که مردم خراسان رضوی همواره در همه امور خیرخواهانه مشارکت داشته‌اند و دارند، تاکید کرد: مردم خراسان رضوی سالانه به طور میانگین بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در امور خیرخواهانه مشارکت می‌کنند؛  ما این دریافتی‌ها را  برای تامین مسکن، شغل، معیشت، درمان، تامین کمک جهیزیه و ... هزینه می‌کنیم.

منبع : تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن احمدی نیا ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    0 0
    یکی نیست از این آقا بپرسد چند تا از این طرح ها به نتیجه رسیده؟ چرا راستی آزمایی ها را به خبرنگاران نمی دهند؟ 60 درصد این وام ها به اشتغال منجر نمی شود. اگر خبرنگاری برود به سراغ نتایج این طرح های اشتغالی، معلوم می شود که بهزیتسی چه کرده است.