یزد- جشن تولد ۱۰۰ مددجوی متولد بهمن ماه تحت حمایت کمیته امداد یزد با حضور محمد علی طالبی، استاندار یزد در محل تالار راه و ما برگزار شد و غنچه لبخند بر چهره ایتام یزدی نشست.

غنچه لبخند بر چهره ایتام یزدی نشست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کمیته امداد استان، محمد علی طالبی استاندار یزد در مراسم با شکوهی که با حضور ۵۰۰ نفر از ایتام و خانواده آنها، خیران و حامیان نیکوکار، جمعی از مدیران کل استانداری، رییس اصناف برگزار شد با بیان اینکه استان یزد دارای ظرفیت های خوبی در بخش خیّری است، گفت: سخاوتمندانی که شادی هایشان را با نیازمندان تقسیم می کنند و با مشارکت در اجرای چنین برنامه هایی نشاط و شادی را به ایتام هدیه می کنند، اجر مضاعفی دارند.

وی افزود:مسئولان استان توجه ویژه ای به ایتام و نیازمندان دارند، وامیدوارم اینگونه برنامه های نشاط آفرین با مشارکت همه در اشکال مختلف تداوم داشته باشد.

قائم مقام کمیته امداد استان یزد نیز در حاشیه این مراسم اظهارداشت: هم‌اکنون چهار هزار و ۱۵۲ یتیم و فرزند نیازمند از حمایت ۱۲ هزار و ۹۲۸ حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند،

محمد حسین باقریان افزود: نیکوکاران یزدی طی ۱۰ ماهه سال جاری هفت میلیارد و ۹۳۶ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

وی تصریح کرد: کمک های اهدایی از سوی حامیان برای کمک به هزینه تحصیلی، معیشت و درمان جامعه هدف تحت حمایت هزینه می شود.

گفتنی است در این مراسم حامیان طرح اکرام ایتام با اهدای هدایا به فرزندان معنوی خود دل آنان را شاد کردند در ادامه ایتام تحت حمایت، نقاشی و دست نوشته های خود را به حامیان اهدا کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.