عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت و درمان قول مساعد بر تجهیز بیمارستان های منطقه ترشیز و ارتقاء امکانات و خدمات در حوزه سلامت ارائه کرد.

قول مساعد  وزیر بهداشت برارتقاء خدمات حوزه سلامت منطقه ترشیز

بهروز بنیادی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در دیدار با دکتر نمکی وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی در محل این وزارتخانه بر تجهیز بیمارستان های منطقه ترشیز و ارتقاء امکانات و خدمات در حوزه سلامت در این منطقه تاکید شد و وی  نیز قول مساعد جهت همکاری و پیگیری ارائه کرد.
وی افزود: اختصاص دستگاه پرتابل رادیولوژی و سونوگرافی، تامین پزشک متخصص در بخش های ارتوپدی، بیهوشی، جراح عمومی و اطفال برای بیمارستان بردسکن از جمله مطالبات این جلسه بود. همچنین اختصاص چهار دستگاه آمبولانس به اورژانس شهری شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن، تخصیص یک دستگاه آمبولانس به پایگاه جاده ای دهستان درونه، ایجاد پایگاه اورژانس هوایی، احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بردسکن ،تکمیل و تجهیز اورژانس بیمارستان شهید مدرس کاشمر و حضرت  ولی عصر بردسکن و اختصاص یک دستگاه فلوروسکوپی جهت تعبیه پیس میکر به شهرستان کاشمر در این جلسه مطرح شد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه همچنین بر تجهیز و تامین نیروی انسانی برای پایگاه جامع خونگیری و انتقال خون شهرستان کاشمر که با مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی خیرین ساخته شده و مورد موافقت سازمان انتقال خون نیزقرار گرفته است تاکید گردید.
بنیادی ادامه داد:  از جمله موارد دیگر مطرح شده در این جلسه جمعیت بالای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و پوشش ۳۰ میلیون زائر در سال بود و افزایش بودجه سالانه و رفع مشکل سقف بیمه سلامت این دانشگاه عنوان شد که دکتر نمکی نیز بر همکاری و مساعدت در این زمینه تاکید ویژه داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.