خراسان شمالی- سید جواد سیدالموسوی گفت: با گزارش مأموران پلیس آگاهی استان در مورد کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون تریلر که با بارنامه جعلی اقدام به تردد کرده بود، پرونده تشکیل و در شعبه اول بدوی شهرستان بجنورد رسیدگی شد.

جریمه ۱/۵میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در استان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان شمالی، سید جواد سیدالموسوی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: قاچاقچی سوخت در استان به یک میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی اظهار کرد: با گزارش مأمورین پلیس آگاهی استان در مورد کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون تریلر که با بارنامه جعلی اقدام به تردد کرده بود، پرونده تشکیل و در شعبه اول بدوی شهرستان بجنورد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف را محرز دانسته و متهم را به استناد تبصره ۴ و بند ب ماده ۱۸ قانون قاچاق کالا و ارز به ضبط سوخت مکشوفه و پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی اظهار داشت: با اعتراض متهم به رأی صادره، پرونده در شعبه تجدیدنظر مجدداً بررسی و نهایتاً حکم بدوی تائید و قطعی شد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.